Sunday, July 15, 2007

Bugun ayakalrim agriyor:)oyle cok gezdikki:))hic ummadigim kadar ucuz vede kaliteli seyler aldim, aldik:))bi tek kizim mahrum kaldi bu alisveristen:P, macsy'e bu sene bii oldu:)hakikaten turkiyede bile bu kadar ucuz olamaz deidgim fiyata etekler aldim, bugunde yine iki etek aldim, ayni model farkli renk ama gercekten haria bir fiyat:)gectigmiz cuma gunu bir arkadasta gordugum ve NY company'de indirime dusen gomlektende size ima gore bulunca onuda alip eteklerimden biriyle cok seker bir takim yapmis oldum:))Elhmdulillah, Rabbim hayirli gunlerde hayirli zamanlarda hayirlisiyla kullanmayi nasip etsin, esimde kendine pantolonlar aldi:))diyorum kayinpederim gorse kesin esimin iki kati kadar alirdi, buraya geldiklerinde fiyatlar turkiyeden daha uygun geliyor onlara:))Yazin ders almadigim icin keyfim daha bi yerinde:)stajim ilkbahara kalacak ama olsun diyorm, cunku esim haftaici 4 gun okula gidiyor benimle hem saatleri cakisackti hemde aslihanla cok zor olacakti, gec olsun guc olmasin, hayirlisiya bitsin insaallah:)Dun lise arkadasimla butun gun msn'deydim aralarda aslihani yedirdim, uyttum vs...kendimi lise yillarinda gibi hissettim, hakikaten butun gun konusurduk ve konusacak seyde bulurduk, dun en son webcam'den aldighimiz kiyafetleri birbirimize gostermemiz, tam bir liselilikti:)))biz hep boyleydik, birimiz bisi alsin digerine muhakkak goseterir, begenenin elinde kalirdi:)geneldede o el benimki olurdu:)))cunku derya cok guzel seyler bulurdu, ozellikle benim amerikada oldugum yillar turkiye donuste onun esyalarina bakar begendiklerime el koyar yada aynisndan sipari ederdim:)mesela bana aldigi mavi jeans'ten bir pantolon vardi, abartmiyorum bes yil giydim:)))artik baya eskidide duruyor bi tarafta:)))atmaya kiyamadim ayni modelden diktirim belki diye:))ipli mipli bisidi:)) iste boyle yaz cok guzel ele turkiyede olsak daha bi guzel olabilirdi, ama Rabbim en hayirli zamanda donmeyi vede guzel yazlar gecireyi nasip etsin insaallah:)

No comments: