Tuesday, August 28, 2007

Oncelikle herkesin gecmis beraat kandilini tebrik ederim, her zaman stiyorumki kandil gunu bir tebrik mesaji yazayim ama olmuyor bir turlu!gecen haftadan beri babamiz ise ve okula trenle gidiyor oyle oluncada arabada kizimla ikimize kaldi! Carsambadan beri geziyoruz, alisverise gidiyoruz, buarada daha cok para harciyoruz:P, bugun evden cikmisken yine bir kac yere gittik, hamdolsun park sorunu ysamayinca cok guzel alisveris:)Haftasonu century'ye gittik, Turk hanimlarla karsilastik, hanimlardan birini taniyorum iyi,60 yaslarinda bir teyze:)digeri ise buraya tatile gelmis Turkiye'de taninmis bir spor giyim firmasinin sahibinin hanimi, esarplar aliyordu century'den, dedim ne gerek var Turkiye'de bir aker bir vakko bir pierre cardin harika esarplar uretiyor:) oda Turkiye'de herkesin onlardan taktigni insanin degisiklik istedigini burda maximum 80 dolara satilan esarplarin Turkiye'de 450 milyon oldugunu soyleyince inanamadim, hatta H.Teyzeyle baktik gulustuk, ay goruyormusun arzu biz bilmeden ne markalar takiyoruz dedi:))sorma dedim bilmeden klass takiliyoruz:P, yani esarp markalarinin tanimisligini biliyorumda, hani desenlerini acikcasi cok guzel bulmuyorum, bir iki cikiyor seker seker renklerde ve tonlarda hepsi o, baya bir takip etmek lazim yani o seker esraplarada sahip olmak icin:)Mesela o bahsettigim hanim vakkonun bir esarbini takmisti hakikaten ordaki esarplarin hepsinden guzeldi:P, varmi Turkiye'de uretilen gibisi...bugun 3 yil once Turkiye'den annemlerin gonderdigi bir takimi giymistim, hani alisverise cikiyoruya iste alel ade bisi giydim guya:) 3 senedir nezaman giysem iltifat alirim, hemen her goren amerikali nerden aldigimi sorar:)bugunde yine arabaya binerken bir hanim iltifat etti bir suru, sonra nerden aldigimi sordu kiyafetimi:)Turkiye'den diyince guldu, bir elbise almak icin cok uzun bir yol dedi:))) ah ah bir gorseler Turkiye'deki o harika uretilen seyleri!Buarada kizim artik kupelendi, haftasonu Claire'se gittik, oncesinde gormustum ear piercing yapiliyor diyordu, ama magzada oyle bi section gormemitim ki sordugumuzda ear piercing yaptiklarni soylediler, kizimla oturduk yuksece bir saldalyeye:) defalarca sormama ragmen bak igne gibi bisi batiracaklar canin biraz aciyabilr yinede istiyormusun kupe taktirmak diye, hepsinde evet istiyorum diyince, artik mecbur kalaraktan yaptirdik:)hamdolsun, hic bir sorun yasamadik, kupleri kulaginda gordugunde kendine bayildi:))hergun bir ay boyunca gunde iki kere alkollu suyla temizlemek lazim hepsi bu, ama hamdolsun kolay alistik:)Allah kimseyi imandan,saglik sihhat ve afiyetten ayirmasin insaallah...

2 comments:

Anonymous said...

Selamlar canim, esarp konusunda ben cok magdurum burada hic bulamiyorum, yani eski modeller oluyor genelde. Bende Tr'ye gidince aliyorum kafama göre, ben genelde rengine kumasina dikkat ederim hangi marka hic bakmam bile, marka takintim hic olmadi bu konularda, esim sansli yani fazla masraftan kurtariyorum onuda:)
Aslihancik artik küpeli oldu hee, aferin ona cesaretinden dolayi, maasallah eminim yakismistirda. Ben bile simdiden kizima istiyorum ama biraz beklesemmi düsünüyorum iste.
Sevgiler
KeLeBeKk

Derya Demir said...

Başarılar...