Tuesday, August 21, 2007

Pazar gunu baslayan yagmur hala devam ediyor, arada dindigi olmustu kisa surelegine, fakat bugun gozumu actim sabahin bir nur vaktiydi, yagiyordu, simdi ise ogleden sonra hala yagiyor, ve sanirim geceye kadar yagacak, yarin gunesli olacakmis tahminlere gore, ama gecesi yine yagmurlu olabilirmis....yani hava bir hayli ic bayiltici, hatta sicaklik 18-19 civari ve gece daha da dusecek! bugun bir ara isiticiyi acmayi bile dusundum:P sonra pencereli kapamayi akil ettim:)yagmur yagiyor ruzgar var ama pencere acik bende bir hosum:))Bugun yeni gelen birine hosgeldin&bebek ziyareti olacakti, arabada bendeydi bugun ama bu yagmurda acikcasi evden cikmak istemedim, arabaya kadar sIrIl sIklam olacagimdan, birde hediye yada cicek bisi almak icin malle yada cicekciye ugramam gereceginden bir suru islanacagimdan vazgectim, zaten evde bir tane semsiye kalmamis, hepsi arabada!! arabaya gidene kadar ustum basim yagmur suyuyla yikanmis olacagindan, extra kiyafetler almam gereceginden yanima, en iyisimi hic cikmayayim evden dedim:) A.Aslihanin uyumasi icin gozlerinin icine baktim butun gun:))en sonunda uyudu benimse uykum kacik bi halde bunlari yaziyorum:)dun aksam A.Aslihancigima webten begendigi ayakkabiyi aldik, haftasonu gittigimiz childrens place magzasinda yoktu, ama web'te gorundugu kadar tatli degildi rengi, hatta baska bir ayakkabi mi acaba baktigimiz dedirtecek kadar farkliydi rengi:) A.Aslihan yinede en cok onu begendigi icin onu aldik:)Bende gecen gun aldigim parfumu degistirip, yerine ise sunu aldik ve kesinle daha once aldigim ayni serinin su parfumunden cok daha kalici!

8 comments:

SELIN said...

ayakkabi cok hosuma gitti bende selinemi alsam ne kiskandik valla illede almamiz lazim:))

SELIN said...

ayakkabi cok hosuma gitti bende selinemi alsam ne kiskandik valla illede almamiz lazim:))

Ayşe said...

offff....
ben çok özlemişim yağmuruuu..
RAbbim en kısa zamanda yağmurlarıyla ferahlatsın ve nimetlendirsin bizleri de inşallah...

Aslıhan ın ayakkabısını bende çok beğendim, ama parfümün hakkında bişey diyemiycem:P keşke şu teknoloji sayesinde parfümde koklayabilsek netten :))

Kuaybe said...

Ayakkabınız şeker,şeker.. En büyük numarası kaç bunun? Bize göre olanları da var mı yani? Bak şaka yapmıyorum.. Bayılırım bu tarz şeylere ben.. Korkarım hala büyüyemedim !!

Unknown said...

Simdiden gule gule kullansin Selincim insaallah:)

Amin insaallah, Rabbim Turkiyemizin heryerine hayirlisiyla rahmetini yagdirsin!A.Aslihan cikarmiyor ayagindan bugun giydide disarida yuregi yerine oturdu sonunda:P. Prfumumu her gecen gun daha cok seviyorum:P

Sanirim ssna goresi yok Kuaybecim:))cok sekersin ya:))

Anonymous said...

blog.com dan bir site açtım . şifre koymak istiyorum. arzu galiba senin kızının sitesi şifreliydi. nasıl olacağını bana izah edebilir misin?

tşkler

Unknown said...

blog.com dan sign in yaptiktan sonra cikan ekranda blog isminin hemen yaninda configure optioni var ona clickleyip cikan ekranda edit'e clickliyorsun hemen sayfanin asagisinda password protection optioni var bir password create ediyorsun, yalniz bu password pratection optioni free version da yok, yillik yada aylik belli bi ucret odeyecegi bir versioni secip bu protectiona sahip olabiliyorsun!insaallah aciklayici olmutur!email atabilirsin!saglicakla...

Anonymous said...

tşkler azru allah razı olsun. benimki free versiyon o yüzden bulamamışım. bir gün aradım ya:( sagol tekrar