Thursday, September 06, 2007

Bugun babamiza hediye aldik, yarin dogum gunu, ama bugun eve dondukten sonra gittigimiz magzanin web safasinda baska birsey daha gordum cok da uygun geldi fiyati onuda almayi dusunuyorum, oda A.Aslihan'nin hediyesi olsun:) Dun bugun okul oncesi ve Ramazan oncesi son bir buyuk ev temizligi yaptim, kose bucak, ama cok da kose bucak degil, sadece bazi yerleri duzenledim , yalniz temzlikten canim cikti resmen, Allahim su yardimcilara verilen para helali hos olsun! kesinikle halilari silmek icin birini bulmaliymisim! kollarim kopuyor agridan, hali yikama sirketlerininse yanina yaklasilmiyor burda acayip pahali! en iyisimi yardimci birini bulmak! Suan esime pasta yapacak gucu bulamiyorum kendimde, eger yarinda o guc denen sey gelmezse gulluoglundan alicam artik pastayi:) A.Asliha'nin dogum gunude 10 Eylul baba kiz 3 gun arayla kutluyo dogum gunlerini, Bu sene kendi kendimize mi kutlasak diyorum A.Aslihan'in kini! prenses pasta istiyormus seker kiz:) onun icin Neslihan'ninonerdigi bir kalip vardi art&crafts'a gidip almam lazim, belki yarin giderim, cok da uzak, belkide haftasonu gideriz ama insaallah muhakkak gidilmeli alinmali, yoksa kizim sukutu hayale ugrayacak:( Seyhan teyzesinin hediye ettigi bir kostum vardi, giy cikar giy cikar canini cikardi evde:) muhtemelen onu giydirecegim:)neyse simdilik bukadar:)

3 comments:

Anonymous said...

Dogum günleri pespese hee ne güzel ,bir yandanda tatli telaslar vardir sende simdi Arzucum.
Nice hayirli ömürler versin Allah'im her ikisinede.
Sevgiler..
KeLeBeKk

Kuaybe said...

Bababnızın doğum günü kutlu olsun, prensesinkini de gününde kutlarız artık :))

Dememk pasta istiyormuş haa.. Büyümüş de teleplerini de bildiriyor artık ne güzel.. Rabbim ban da göstersin o günleri inşaallah..

Unknown said...

Ceydacim, zellikle babasi icin cok daha guzel, kizimla ayni ayda dogduk, ayni burcuz diyip dolaniyor ortalikta:)hatta A.Aslihan nerdeyse babasinin dogum gununde geliyordu:P o zaman hic babmizin yanina yaklasilmazdi havasindan:))Buarada canim gecen yorumunu cevaplamadigimi farkettim, kusura bakma lutfen:)Dilara icin kupe erken bence:)aslinda bana kalsa Alara Aslihan'in kulaklarini hic deldirmezdim(biliyorum turumun son ornegiyim ama kupe takmayi pek evmiyorum:)ama kendisi isteyince dayanamadik:) hem kendisi isteyince aglaadida yada bilmiyorum aslihan ikna edilebilen bir cocuk oldugu icinmi aglaiyor, cunku asilarininda sagligi ici gerekli oldugunu soyledigimdede aglamamisti:))cokopuyorum Dilarayi:)saglicakla...

Tesekkurler Kauybecim:) Rabbim insaallah o gunleri gostersin:) nasi bir pasta istedigini bilecek kadar buyumus oldugunu gormek cok guzel fakat bu sene buyuk ihtimal ona dogum gunu kutlamasi tertip edemeyecek olmam biraz icmi burkuyor:( tam da keyfini cikaracagi bir dogum gunu olacaken, benim sabah ve aksam derslerim var:(Saglicakla insaallah...