Tuesday, September 04, 2007

C.tesi gunu bir arkadasi ve onda misafir kalan bir yakinini davet etmistim caya, hamdolsun guzel gecti, aksamada esim arkadasini davet etmisti, pazar gunude ansizin oglen vakti yarim saatligine misafirlerim oldu, derken bir gun onceki yaptigim kurabiyeler tatlilar borekler bitti gitti, elhamdlillah:) Pazar gunu Manhattan'a gidelim dedik, madison ave'e bakindik magzalara, esarp almakti niyetim yine:) ama ilk once uzun etek bulurum umidiyle talbots'a gittim, fakat yoktu, ama cok gzel baharlikbir triko kazak aldik, cok begendim, cok icime sindi:) ilk duragimiz aslinda crate and barrel oldu:) yag sisesi aldik yine kirmizi bir tane bu sefer, birde esim artik duymaktan usandigi hemen her zaman aldigim ve hurma tabaklari dige adlandirdigim kucuk dip sos tabaklarndan birde olive picks den, cok seviyorum cok sirin gorunuyorlar masada:)su diyarda bir seker tutacagi bulamadim, turkiyeden getirmeyi unutmustum, her defasida annemler kayinvaldiemlerde getirmeyi unuttu:)ama ben en sonunda buldum, bi tane fork tong diyor ama ben onu seker tutacagi olarak kullaniyorum, cok degisik vede sempatik bisi:) sonra coach un magzasina ugradik, maksat web syfasinda uygun fiyata gorulen scarf lerden almakti ama, kucucuktu, sizelari buyuk olanlarsa pembe tonlarindaydi, sonra baska baska magzalara girdik ciktik, her yerde ipek esarp sorduk, taktim bu esarp olayina su sira, her yazimda bi esarp gectigimin farkindayim:)en son DKNY' da calisan biri ismimi vs'mi alip geldiginde haberdar edecegini soyledi:) sonra eve donduk, ama cok actik, salata yiyebiliyoruz sadece disarida, madisonda da oncesinde salata yemistik, ama o zaman ogle vaktiydi, bu kez aksam uzeri hatta aksam luna ck acikmis bir halde, brooklyne donduk, sonra Istanbulumuzu yad ettik, cadde'ki en islek yerlerden biridir, bir suru guvenilir yerler vardir yiyip icmek icin, namaz kilmak icin cami herhalukarda yakin bir yerlerde bulunur, hakikaten Turkiyem gibisi varmi!brooklynden bi tuk lokanasindan bisiler alik, yedik elhamdulillah kendimize geldik! Rabbim kimseyi aclikla imtihan etmesin, Rabbim bizlere merhametiyle muamele etsin insaallah...Pazar gunuyse babamiz kendisine bisiler aldi, bende bir ay kadar once guess in suna benzerbir cantasini gormustum,esim kendisine bisiler alirken banada o nu aldi sagolsun:)) simdi ise esim, ne renk oldugu belli olmayan cantanla birlikte su kadar cantan var diye rapor tutuyor:)renginin mavi oldugu yazsada kesinlikle maviden ziyade fume, yada murdum erigi rengi gibi duran acayip bisi ama ben sevdim:)Rabbim hayirli gunlerde, hayirlisiyla kullanmayi nasip etsin insaallah, bazen dusunuyorumda ne kadar doymaz bir yapim var, halbuki bir metre var yok genisligi olan bir yere konulacagiz ve dunya hayatimizin son duragi olacak olan o yere aldigimiz, ettigimiz birseyi getiremezken, bazen yaptigim bu alisverisleri gereksiz buluyor,ama hemen her hafta kendimi alisverisin bir ucundan tutmus goruyorum...Rabbim kalplerimizi hidayetinde sabit kilsin, basta iman selameti olmak uzere sihhat ve afiyetten ayirmasin insaallah...Buarada yarin okulum basliyor, ve aslihana hala bir baby sitter bulamadik, bir kac turk web sitesine baktim, ama kendilerini oyle cok methetmiski baby sitterlik isi arayanlar, acikcasi onlar icin business olsada benim icin merhametli, sefkatli, sevgi dlu olmasi cok onemli, esime soyledim seninle yapalim mulakatlari diye, cunku ben hakikaten iyi degilim bu hususta!Gecen donem esimin arkadasinin yakini baby sitter lik yapmisti aslihana, ama ben acikcasi hic bir sey soyleyemedim, her nekadar hosuma gitmesede bazi seyler, yani o yuzden yakin cevreden biri olsun istemiyorum, bekar biri olsun hic istemiyorum, iyi biri olunabilir ama cocuk bakmak hakikaten farkli bir kabiliyet, sadece iyi niyetli olmak iyi bir insan olmak yetmiyor!cocugun ihtiyaclarini bilmek ona gore muamele etmek cok farkli, tecrubeli biri olsun istiyoruz, insaallah gonlumuze gore birini bulabiliriz! Rabbim bize bizden daha merhametli,hernekadar sure daralmista olsa bu hususta en guzel sekilde birini bulabilirz diye umut ediyorum!

No comments: