Friday, October 26, 2007

Aslinda cok uzun olmadi yazmayali, ama yasadiklarimizi yazmayali baya bir oldu gibi, yada bana oyle geliyor:) Gecen haftasonundan beri hemen hergun bir yerlerdeydik...C.tesi gunu esimin kisa oldugunu dusundugu, benimde uzunlugu ayak bilegimde etek giymek aliskanligim olmadigi icin terziligi olan bir arkadasima gittim, gitmisken sohbette etmis olduk, uzun zamandir gousmuyorduk, sagolsun etegimin alt kismina fisto gecti, oncesinde fisto olmak icin bir magzaya gitmisik kizimla, yol uzundu, magza cok hostu, biraz kopmasi zor oldu:)))kafamda bir cok alinacak sey var suan:) herneyse cok cici bir etegim oldu, kendimi tebrik ediyorum su fisto olayini dusundugum icin:)Pazar gunuyse cok sevdigim Turkiye'den gelen ve yuzyuze sadece 10 dakika gorusebildigim arkadasimi gormeye gittik yan eyalete:)gitmeden once tamirciye ugradik pipirikli esim sayesinde elhamdulillah bisi cikmadi arabada sadece lastiklerden ikisinin degismesi geremkiyormus, o isi halledip gidesiye ikindi oldu ulastigimizda tam barbekunun basladigi saate denk gelmis olduk:) Elhamdulillah cok keyifliydi bizim icin:) ama tabi ben c.tesi gecesinin buyuk bir kismini projelerimin bir bolumunu yetistirebilmek icin uykusuz gecirdim, degdi ama:)Donus yolunda esim ameliyat olmaya karar verdigini soyleki bu benim moralimi acayip bozdu, bizimle birlikte davet edilenlerden biri esimin suan yasadigi rahatsizligi gecirmis ve ilac tedavisinin rahatlatici oldugunu ama kesin cozum olmadigini soylemis, ki doktoruda oyle soylemisti, ameliyati sana birakiyorum eger bu sekilde agrin sizin olmayip idare ediyorum dersen ameliyat etmeyelim ama ben yinede ayin 30'una shedule ediyorum bir ameliyat tarihi daha demisti, aslinda gecen hafta cuma gunu ameliyat olacakti eger isteseydi...Rabbim hayirli sifa versin bakalim saliya net birsey soylenebilecek! aslinda ameliyattan ziyade operasyon diyebilirim ama 10 dikis gerektirebilecek boyutta birseyede operasyon diyemiyorum!Hayirlisi herseyin, Rabim dermani olmayan dert vermesin, insaallah hayirlisiyla atlatir(atlatiriz). P.tesi gunuyse buraya yeni yerlesen bir ablaya davetliydik, surekli bir hesaplamada yanlis veren iki programimi duzeltmem, ustunde dusunmem lazimdi ama bir turlu olmadi, bende S.ablaya uyup hadi gideyim bari dedim, onu ve kizini alip gittik, guzeldi cok sukur...Sali gunu derslerim ve birde sunumum vardi vize yerine gecen bir sunumdu iyi hazirlanmam lazimdi, dogal olarak 4 bucukta kalkip bir daha uyumadim, aksam zor atmistim kendimi yataga ama elhamdulillah cok begenildi, bende begenileceginden ck umitliydim zaten, power pointte hazirlayip, gecen yazilari elimdeki notlardan okudum, zamanlamayida ona gore yaptim ben okudukca slidelar gecti hos oldu yani:)Yalniz Sali gunu dersimin ingilizce hocasi(hala mi ingilizce aliyorsun arzu demeyin almam lazim, cunku nasi Turkce zorunluluksa almak unv'den mezun olabilme icin bu kredili ingilizce classi da almam lazim)herneyse iste bu hatun bana gicik ve gozgore gore discrimination yapiyor, ben salakim ya anlamiyorum, bende onun bana davrandigi gibi davaniyorum ama ben onun kadar saglikli kalamiyorum ellerim titriyordu en son derste sinirden, artik bu boyle olmayacak bu hatunla konusman lazim arzu agzinin payini ver dedim kendi kendime, fakat sonra sabir guzel bir nimet yerinde kullanildiginda daha da guzel, kadin kurnaz sende akilli davran, seni sorun gibi gosterecegine sen onu sorun goster, bisi caktima:)herneyse bolumun dekanina sikayet ettim, sali gununu bekliyorum, ama esim ameliyat olabilecegi icin gidememe ihtimalim yuksek....Carsamba gunu sabah dersini kacirdim, aksam ki derste sinav vardi ama ben bir onceki gunun presentationiyla oyle hemhaldimki bir turlu bakamadim programlarima, neyse hocaya email attim, iptal etti sagolsun, mutluydum, mutluyum:) Aksamada dersten cikip eve geldik, arkadaslar gecmis olsun ziyaretine geldi sagolsunlar! Persembe gunuyse kac zamandir gitmek istedigim Turkiye'den geldiginden beri ziyaret edemedigim arkadasim Emine'ye gittim, sagolsun herzamanki gibi bir suru guzel seyler yapmis, Ranacim pek bir buyumus masaallah, cok daha seker ve de kurnaz olmus:)Anneside pek bir cici giydirmisti masaallah:) Aksam donuste ogleden sonra ugradigim mall'e ugrayip kendime scientific calculator aldim bir tane, ve eve donusum daha da gecikti:)yemegi firina vermem lazimdi, Allah'tan salata ve genel olarak herseyi yapip cikmistim, yoksa yetistirmem zordu, eve gelince ustumuzu degistirmek etmek zaten acayip bir daginiklik oluyor, birde dun camasir yikama gunumdu teldede bir suru camasir beni bekliyordu:) baya bir yorulmus olmaliyimki, aksam cay icemeden sizdim kaldim yemek sonrasi, sabahta dersime kalkip gidemedim, ufff canim cok sIkIldi, aslinda kalkmistim odevim vardi onu yaptim, usudum biraz soyle azcik kivriliyim dedim ve kalktigimda saat 11'e geliyordu:) apartopar kahvalti yapalim dedim, cunku 12'de de kultur merkezinde bir ablanin vefat eden yakini icin Mevlid vardi, ona gidecektik S.Abla'yi da almam lazimdi, derken kultur merkezine gitmemiz saat 1'i buldu, ama hamdolsun guzeldi, iyiki gitmisiz cok guzel Kuran'i Kerim okundu, salatu selamlar getirildi, dualar edildi! Simdilik boyle...

5 comments:

Anonymous said...

Merhaba canim esiniz ne amiliyati olacak?

SenaBera said...

Arzu cuğum eşine çook kolay ve başarılı bir ameliyat ve hayırlı,kolay şifalar diliyorum..Sana da sınavlarında kolaylık ve başarı diliyorum canım.Maaşaallah çok iyi götürüyorsun bu kadar ,sorumluluğu
bir arada...

gunlukcugum said...

TEKRAR BEKLERIZ ARZUCUM SEVGILER...

Unknown said...

Ozlem Merhaba, esimin rahatsizligi Pilonidal Sinus yani halk arasinda kil donmesi olarak bilinen fakat ciddi bir operasyonu gerektiren bir sey!

Ozlemcim tesekkurler, aslinda butun sorumluluklarimi yarim yamalak goturuyorum yinede cok sagol:)

Artik sizi bekleriz Eminecim:) Saglicakla!

Anonymous said...

Benim esimde agir bir fitik amiliyati gecirdi Allaha sukur simdi iyi ama sanki amiliyatin yarisini ben gecirmis gibi oldum cok uzulmustum, boyle zamanlarda gercekten de sabir ve sevgiye cok ihtiyac duyuluyor. Esine bende basarili bir amiliyat ve sifa dilerim sanada Allah sabir versin.
kendine iyi bak