Thursday, October 11, 2007

Bu sene Ramazan ayi- su son hafta yasadiklarim ve iki gundur varolan soguk alginligi haric- cok guzel vede verimli gecti hamdolsun! Yarin ise bayram ve 3 senedir ilk defa Ramazan bayramini kayinvalide&kayinpederim olmadan geciriyoruz ki hakikaten biraz buruk gececek bize! A.Aslihancim el opecek bayram harcligi alacak kadar buyudu cok sukur! Bayramlari daha bir hissederek yasayacak insaallah! Bugun ona ve bir kac tane arkadasin cocuguna cikip bisiler almak istedim hani ufak tefekte olsa bayram hediyesi olmasi icin, ama oyle cok yagmur yagiyor ve de hava oyle kapali ki hic canim disari cikmak istemiyor! Aslinda A.Aslihan'a kirmizi tokalar almam lazim kiyafetine uygun! Aslinda birde bu bayram trufflar yapmak istiyordum ve onlari koymak icin sIk servis tabaklari almak ve paket icin kagitlar! ama iste halamin vefatinin soku sonrasinda olusan soguk alginligim ve bugun yagan yagmurla bu istegimi gerceklestiremeyecegim! Bayramda muhtemelen kimse gelemeyecktir,burdaki bir cok tanidigin icinde en gencler bizleriz cunku:) Bizde bu bayram evde buyukler olmayinca belki bayram ziyaretleri yapariz yada beyler genelde calistigi icin babamiz isteyken kizimla ikimiz el opmelere gidebiliriz:) gerci cok ukur bu bayramin buyuk bir cogunlugunu evde gecirecek aziz, sadece cuma gunu ogleden onra gidip aksam gelecek, c.teside sabahtan gidip ogleden sonra evde olacak insaallah! Rabbim saglik sihhat icinde insaallah seneye Turkiyede olmayi nasip etsin! Bu bayram ve bundan sonraki bayramlarda buyuk halam olmayacak bu durum bizim icin buyuk bir eksilik, dusunuyorumda belki de bayram da ikram edecegi tatlilar ve boreklerini hazirlamis sarmalarinida sarmistir! cunku bunlar hersene hasta olsada hic aksatmadigi alistigimiz- bir hafta oncesinde hazirladigi- bayram ikramlaridir onun! insaallah Ebedi Alemde gercek bayramini yasiyordur! Vefatini ogrendigim ilk gun bu kadar buyuk aci yasamadim demistim, tarifsiz bir huzun vardi icimde! simdiyse sanki o ilk gun o kadar uzulen ben degilmisim gibi (zaman zaman gozlerim dolsada) acayip bir metanet hali hakim, sanirim onun orda rahat olduguna dair husnu zannim ve inancim cok! yada bilmiyorum insanoglu basina gelen herseye cabuk adapte olma yetenegine sahipte ondanmi! bu bahsi bitiyorum ve Hepinize, sihhat, afiyet ve huzur icinde gecireceginiz guzel bir bayram diliyorum!

2 comments:

SenaBera said...

Arzucuğum ,bayramın mübarek olsun.!
İnşallah senin rahmetli büyük halacığın, benim de rahmetli anneanneciğim ebedi alemde en en muhteşem bayramlarını yaşıyorlardır.Halacığın bence de yemekleri hazırlamıştır..Benim anneannem de kurban bayramında vefat etti ve hastanede yatarken bile "sarmaları sardım da size yediremedim" diye hayıflandı durdu,canım benim.... O dünya meleği hanımlar meleklerle bayram yapıyorlardır umarım....
Aslıhan ' ı ve seni öperim.Bu arada
Aslıhan ın bloğunu devam ettiriyorsan okumak isterim..
Sevgiler....

Unknown said...

Ozlemcim, Insaallah guzel bir bayram gecirmissindir!insaallah ananeciginin ve halacigimin Ebedi Hayatlari beklentilerin cok ustundedir! Halacigimda bir hafta onceden tahmin ettigim gibi ikram edecegi herseyi yapmis,iste olum oyle ansizin geliyorki, insan kac yasinda olursa olsun,olumun cok cok yakin oldugunu dusunemiyor!Rabbim vefat eden tum muslumanlara Rahmetiyle muamelede bulunsun insaallah!Buarada sana email attim bilmiyorum ulastimi?Saglicakla!