Friday, October 19, 2007

Ramazan ayi geldi gecti, yine cok bisi anlamadik, ama hamdolsun kendi adimiza diger senelerden daha verimli gecirdigimize inaniyoruz (yada inanmak istiyoruz:))ve insaallah da oyle olmustur! Bayram'ida bu sene kayinvalide&pederim olmadan gecirdik, her sene Ramazan ayinin son gunlerinde gelmelerine ve bayrami birlikte gecirmeye alistigimiz icin biraz degisik bir bayram geldi, ama hamdolsun, bayramin ilk gunu kultur merkezindeki bayramlasma ve kahvalti, bayram tebrigi icin arayanlar ve aradiklarim ve de ucuncu gunu de NY'un baska bir sehrine tasinmis olan eski komsularimizin bayram yemegi daveti ve katilmamiz bu bayramimizida guzel gecirmemizi sagladi !Ikinci gunude ziyaret planimiz vardi hatta gecikmis bir sunnet ziyaretimizde vardi ikisini birarada cikarma dusuncesi gideceklerimizden birinin baska bir programi cikmasiyla iptal oldu, digerinide biz iptal ettik, ertesi gun gidecegimiz davetin evsahibesine hediye almak istedik:) Gecen gunse Almanya'da yasayan ve uzun suredir gorusmedim amcamin aramasi cok guzel bir supriz oldu bana!Gunlerim oyle yogun geciyorki, yogunlugm olmadigi noktada yogunlugun verdigi yorgunlukla siziyorum resmen:) bir cok odevim projem ve sali gunune sunmam gereken bir presentation im var, bakalim nasi yetistirecegim, calismam gereken oyle cok sayfa vardi kitaplardan!butun Ramazan boyunca dersleri asarsam olacagi bu!

Su siralar bu diyarda haberlerde surekli Turkiye gundemde, ermeni tasarisinin meclisten gecmeyecek buyuk ihtimal!Turkiye'nin tezkereyi meclisin neredeyse tamaminin oyunu alarak gecirmesi buyuk yanki yapti! Tezekere ile ilgi haberlerde arka fonda gecen sehit olan askerlerin cenazelerinden goruntuler tuylerimi diken diken etti yine!!! Rabbim ailelerine sabri cemil versin insaallah!!!!

Simdilik boyle aslinda yazacak cok sey vardi aklimda ama aslihan sagolsun uyumadi su saate kadar ve kafami toparlayamiyorum cIr cIr yanimda soru soran bisiler soyleyen bir afacanla!

2 comments:

Hatice Betul said...

ne cok sevindim ne cok sizin blogunuzu bulunca.alara aslihanin duzenli okuyucusu idim bir zamanlar birgun ansizin sifrelenince ne cok uzulmustum,cunku o blogta ayni dunya gorusunu paylastigimi tahmin ettigim,ayni ulkede yasadigim(a.b.d),ve ayni yas kiz cocuguna sahip oldugum biri vardi,asagidaki bayram resimlerinde her nekadar net olmasa da hemen tanidim alara aslihani,cok sevindim bulduguma sizi,sizden ilham alarak bende kizima bir blog yapmistim,oda sifreli suan,birde kirk yilda bir de olsa biseyler ekledigim elisi blogum var... gorusmek uzere betul

Unknown said...

Betul Hanim tesekkurler, bende yorumunuzu okyunca sevindm:)Alara Aslihan'nin gunlugunu bahsettiginiz uzre ansizin passwordledim, istedimki saece onayimin oldugu kimseler gunluge bakabilsin, takip etmek isteyenlere bi sekilde ulasir diye dusundum, cunku daha oncesinden ben password koyacagim gibi bir post yamak acikcasi cok makul gelmedi, ama siz email atarsaniz bana sevinirm:)Buarada sanirim kizinizin ismi Saadet Sule, bende simdi sizin bicirin blogunu merak ettim:)Elisi blogunuza bayildim, keske yakin yerlerde yasiyor olsak diye dusundum, sizden ders alirdim kesin:)Saglicakla, minigide operim:)