Thursday, October 04, 2007

Uzun zamandir boyle uzun bir hafta yasamamistim, ne cok sigdirdik hatta bi cogunu unuttum sanki:)Pazar gunu cok sevdigim bir arkadasim Turkiye'den dondu!donuste direct NJ gececeklerini dusundugum icin yolculuk sonrasi hemen rahatsiz etmeyelim dusuncesiyle bir hafta sonrasina yani bu haftasonu icin onu gormeyi tasarlamistim, ama supriz bir sekilde Brooklyn'de bir arkadasa iftara gelince, bizde alisveris donusu iftar oncesi arkadasa ugradik, ordan daha oncesinde davetli oldugumuz arkadasa bu yilin bizim(aslinda benim icin) icin ev haricinde yenilen ilk iftar yemegine gittik:) Esim ve ben yemek davetlerine katilmayi cok sevmiyoruz haftanin sadece 2 gunu birlikte iftar yapabiliyoruz, cunku diger gunler tam iftar saatinde derste oluyoruz:( ikimizde yemek hususunda secici oldugumuz icin birilerine yada bir yerlere gidelim olamiyoruz!biliyorum biraz tuafimiz :)ama gittigimiz bu iftar yemeginde hersey bizim icin dusunulmus hersey cok guzel vede harikaydi, ellerine saglik arkadasimin ve genc yardimcisinin:P.Pazartesi gunu ise seytanin bacagini kirip kac p.tesidir evde esimle iftar yapabileyim diye astigim C++ dersime gittim, hoca anlatti biz dinledik, ne zaman bitirecekte ben kendime yiyecek bisi alabilecegim diye dusunup durdum, en sonunda bir ara verdi, kendime bagella kahve aldim ama bir daha iftar vakti almaya tovbe ettim ki zaten bu hafta son:P, sanirim bu p.tesi kendime sandwich yapip getiricem:)birde termosta caymi getirsem diye dusunmuyor degilim:))Sali gunu dersim vardi oglden sonra!Aslihani S.Ablaya biraktim ordan okula gectim, tamda okula cok yakin bir yerde iki satlik quater atabilecegim meterli bir parking space buldum,guzel guzel quaterlarimi attim, okula gittim, baktim bizim sinifta baska birileri, neymis efendim ders yokmus, hocanin bisiysi cikmis nesi belli degil,siniftaki herkes aranmis ama iste ben atlanmisim her nedense danismadaki mesajdami birakmamisiz, cunku aradik herkesi dedi!neyse ciktim siniftan hadi dedim aslihan bari bir saat arkadasiyla oyun oynasin bende childrens place e baktim, aslihana bir tshirt aldim ama ertesi gunede bayramlik alma fikriyle ciktim ordan:)aslihani alip eve gittim, babamiz gelmisti sonra gittik bana bayram icin ceket aldik, yalnz etek arayisim hala suruyor ! neyse yani sali gunu aksam olan dersimide boylece ekmis oldum:P carsamba gunu ilk once kendime etek bakmak icin yakindaki mall e gittik kizimla, ordanda childrens place'e, bayramliklar aldik sekere, bayramlik bayramlik olmaktan cikti ya neyse, giy cikar giy cikar oyle cok hirpalandilarki zavallilar:)Aksamsa arkadaslar gelecekti caya, onlrla hos sohbet muhabbet derken, Persembe aksami icin iftara davet etmek istedigim bir grup vardi neyseki gelebileceklerini carsamba aksami soylemis oldular ve bizde kizimla persembe sabahtan ogleden sonraya kadar alisverisle gecirdik gunumuzu, sonrasinda yemek yaptim, yemekten sonra gelenleri sirasiyla evlerine biraktim:P, bir hayli yorgundum, oyleki sahur zamani kac kere uyandiysam yataktan kalkmya gucum olmadi ve sabah namazina kadar uyudum:)sabah kalktigimda hamdolsun butun yorgunlugum gecmisti...

No comments: