Wednesday, November 28, 2007

P.tesi gunu esim ameliyat oldu, bir saat onbes dakika surdu, iki saat sonrada doktoru eve cikabilecegini soyledi. Doktoru kolay bir ameliyat olacagini soylemisti oncesinde, ve hamdolsun aksi bi durum da olmadi. Uc gundur ev isterahatinde ve bir hafta kadar surecek gibi, yalniz bu durum onun icin isterahatmi bilemiyorum, hakikaten cok sIkIntili bir durum, dun gece rahatlar dusuncesiyle dikisleri uzerine konulan tampon seklindeki sargiyi actim degistirmek icin, bir sure sonrada bayilmak uzereydim...Allahim doktorluk heleki cerahlik cok cok zor bir meslek olmali, dunden beri kendime gelemedim esimin dikisleri gozumun onune geliyor, ve o dikisleri oraya atabilmekte iyi cesaret!Esimin izdirabini daha cok anliyorum simdi, canim benim hic halinden sikayet etmiyor, bense binbir turlu naz yapardim, umdugumdan daha sabilirli! Insan vucudundaki bir kilin deri ustu degilde altinda uzama yapmasi neler acabiliyor insanin basina! Insan vucudunda cikan bir kilin deri ustunde uzunmasinin bile ne buyuk bir nimet oldugunu ne cok anliyor boyle bir durumda!Rabbim sagliktan sihhat ayirmasin!Esime ve tum sifa bekleyenlere hayirli sifa versin insaallah!

4 comments:

Hatice Betul said...

gecmis olsun,Allah sifa versin,her ne kadar agir bir ameliyat olmasada insanin vucudunun kesilip dikis atilmasi kolay degildir... Allah beterinden saklasin,son zamanlarda aldigim hasta haberleri boyle durumlara aslinda ne kadar yabanci oldugumu,her zaman hastalara zor durumda olan insanlara dua etmemin ne kadar onemli oldugunu dusunmeye surukledi.tekrar gecmis olsun,dua ile...

SenaBera said...

Çok geçmiş olsun canım.Allah acil,
hayırlı şifa versin..
Doktorluk,hele de cerrahlık bana göre en zor meslekler.Benim gibi biri için düşünmesi bile korkunç meslekler.Kesinlikle, ancak seçilmiş insanlar tarafından yapılabileceğine inanıyorum..

nes-kafe said...

Allah şifa versin çok geçmiş olsun. O dikiş olayını hiç sorma. Yıllar önce bende alnımdaki 3 dikişi görüp bayılmaktan annemin müdahalesi sayesinde kurtuldum. Aklıma geldikçe hala bir tuhaf olurum. Doktorluk zor iş Allah yar ve yardımcıları olsun :)

Ayşe said...

Arzucugum, esinin rahatsizligi ve ameliyati icin gecmis olsun demek isterim..insallah kolaylikla atlatir ameliyat sonrasi iyilesme surecini. Ben ameliyathane hemsiresi oldugum icin bu ameliyata cok kez girdim. Ameliyat sonrasi bakimi ve pansumani son derecede onemli.Allah korusun bi enfeksiyon olusursa iyilesme sureci cok uzar. Pansumanina aman dikkat edin, hic aksatmayin.
Tekrar gecmis olsun canim, sevgilerimle....