Thursday, November 22, 2007


Bugun Thanksgiving olunca esimde evdeydi, napsak ne etsek diye dusunduk, kisa bir tatil planimiz vardi, fakat bir sebebten oturu iptal etmek durumunda kaldik. Bugun hava guze olunc ikindi sonrasi Central Parka gidelim dedik, c rahat gezdigimiz yerlr vardi, ama at kokulari mahvediyor insani, sirf bu sebebten faytona binmek istemedik, dusunuyoruma adalarda ben bu sekilde at kokular duymuyordum, yada oralari yapay degilde dogal oldugu icin boyle olsa gerek...ama herseye ragmen kokularin olmadigi guzellikler, guzel yerler vardi, nefes alinan rahatlatan:)bol bol fotograf cektik cekildik, kisa surede uzunca bir yuruyus yapip aksam namazi vakti cikmadan eve yetitik sukur....Yemek faslindan sonra Turkiye'ye gidecek bir arkadasa veda mahiyetinde bir progrm vardi onakatildim, sonra bir kac yere daha ugrayip eve dondum...bugun cok gec kalktik sabah ama cok is yaptik:)sabah simitler yaptim, kac gundur acmadir simittir girla gidiyor, yas maya almisti esim gecende turk bakkalindan, bende yas mayanin hemen mayalanma ozelligini ozlemis olmaliyimki surekli hamur isi yaptim, hobidi girtlak goturduk, ama bir sure hamur isi yapmamaya karar verdim, inani agirlastiriyor resmen! Bunun haricinde, gecen hafta dan yazmayi unuttugum bir sey, manhattan da okulun heen cikisinda kahvesatan bir haim var, burda cayda bulnuyor, bende hemen her hafta ozellikle carsamba sabahlari burdan cay alirim, mide durumuma gorede bageldir odur budur sudur...gecende cay alirken bana, eger iyi bir cay icicysen sana gelecek sefer bir irish tea yapicam dedi, bende keyifle deneyecegimi soyledim, derken, hatun unutmamis cay almak istedigimde bana irish tea yapti birde az odedim, cay hakikaten guzeldi! yalniz bu hanimin soyledigi beni endiselendirdi cok, bana anemic olup olmadigimi sorduki, bunu bir hafta kadar once bir tanidikta sormustu bana! neden anemic olabilecegimi dusunugunu sordum, bana cok ari rengin kizkardesimde boyleydi dedi, bende bir tanidigminda ayni seyi sordugunu ve onunda ayni seyi sormasinin yakin zaman da bir check up yaptirmayi dusundurttugunu soyledim, saglicakla diyip vedalastik, o gun bugun evde ihmal ettigim vitamin haplarimi kullaniyorum duzenli bazen aksatarak, ama kullaniyorum:) Rabbim once iman selameti sonrasindada saglik sihhatten ayirmasin insaallah! Bu sene cok gezmedik soyle senenin sonlarina gelince bunudaha iyi anliyorum, yani gormedigimiz bir eyalete gitmedik yada gormedigimiz bir mekana, aslinda bir cok planimiz vardi gidilecek yerler vardi, olmadi olmad, insaallah su gelecek donem aralar firsatlarbulup Turkiye oncesi gidilecekler listesine koydugumuz yerlere gidebiliriz insaallah!

No comments: