Wednesday, November 21, 2007

Uzun zamandir buraya bisiler yazmiyorum...hersey yolunda hamdolsun...sinavlarim vardi, cok sukur atlattim sadece ikisi dusuk, biri iki hafta devamsizligim olan bir dersti, sadece bir hafta gitmistim, B aldim, digeride ingilizce oda B, College Writing I da B gelmisti, zaten ben lisedeyken Edebiyat dersinde yazdigimiz compozisyonlardanda hep 70-80 arasi alirdim, sonuc su ki hangi dilde olursa olsun iyi degilim yazida:) Gozumdeki seyirme ara ara devam ediyor, yalniz beni uzen yada strese sokan bir durum olunca oluyor, ozellikle ingilizce dersleri benim icin tamamen stress, o hatunun yuzunu gormek bile yetiyor stress icin! Bir onceki hafta derse gelemeyecegimi cunku kizimin babysitterinin baska bir isi oldugunu soylemek icin gitmistim, bana ertesi hafta midtrem olacagimizi soylemedi ve ben gittigimde anladdimki sinav oluyoruz! Cocuklaa okuma aliskanligi kazandirmak icin ne gibi yontemler uygulanabilir diye bir soru vardi ben de bu soruyu baz olarak bisiler yazdim, yaziklarimi cok begenmis, bunlari bir yerden mi okuyup aklima geldigini sordu, hayir dedim bunlar benim dusuncelerim...tebrik etti, ve beni yarim saat tuttu, yalnislarimi gostermek icin, Allahimnasida yavas bir yerde bi 10 dakika oyalaniyor, zaten toplamda 3 yerde yalnis var!bu hatun beni oldurecek kahirdan! ruyalarima bile giriyor artik, elimde ingilizce essaylerim kosturuyorum! sanki ozellikle yapiyor, bolum derslerimi bu kadar stress etmiyorum ki hepsi agir dersler, ama bu ingilizce beni mahvediyor!Diger B aldigim dersse istatistic hoca derse gelmedigim halde iyi yapabilmeme sasirdi, hatta bir 33 puanlik soru o gun derste isledigimiz konudan geldi, iyi anlamissin diye tebrik etti:)

Dersler haricinde geziyoruz kizimla, esimle:)Manhattan orasi burasi alisveris yapiyoruz, bazen indirimde bazen degil, ama kesinlikle Turkiye'den ucuza aliyoruz aldiklarimizi...Bundan 5 sene ve 4 sene once Turkiye'den aldigim kaban ve montlarim fiyatlarini dusunup burdakilerin fiyatlarina bakiyorum burasi cok cok ucuz geliyor, daha oncede bahsettigim gibi Turkiye'ye gidince uzunca bir sure alisveris yapamayacagim sanirim:)gerci kayinvalidem alistirir beni:) her sene geldiginde dondugumuzde anneyle cikacagimiz alissverisleri konusurduk:))Buarada kendime gecen sefer aldigim kahve etegin acik renk bej gibi bir renkte olan etegini aldim, daha sonrada altina dikmek icin fisto:) bu kez ben diktim acikcasi arkadasima getirmeye utandim yine, her nekadar o bunlar basit isler boyle islerin oldukca getir desede...bi hayli uzun surdu:)bu ulkede terzilikte ogrenicem nerdeyse:))

Aslihan'a kac zamandir kirmizi sapka ve atki takim bakiyorum, yok yok, nereye baktiysam yok, en son kendim oreyim basliyim dedim, fiyonk. net te gordugum bir atki ornegi vardi sac orgusu seklinde cok basit gorundu gozume, ama yok hic de degilmis, ordum ama sac orgusu yapamadim, yani cok tuhaf durdu, bende uc seridi yanyana diktim, cok begendigim soylemez ama kizima dogdugundan beri ilk defa kendi ellerimle bir sey yaptim:) Gecen hafta havvaya gittgiimizde aslihan pantolonunun pacasini camasir suyuna degdirmis, orayada cicekler aldim diktim, cok seker oldu:)Onunda uzuntusu gecti:)))bir mutlu bir mutlu pantolonunu giyebildigi vede ciceklendigi icin....

Su siralar istahim acildi, aldigim vitamin haplarinin etkisimidir yoksa kayinvalidem ve annemin duasimidir bilemiyorum:)Gecen hafta kayinvalidemle mevzu olmustu kilom, gecen sene getirdigi 38 beden pantolonun belimden dustugunu soyledim, cok uzuldu, telefonu kapatana kadar canin istemese de atistir, aklina getir bir gorev gibi dusun dedi durdu, sagolsun:)anneme hic soylemiyorum, genelde mevzuyu degistiyorum, bazen 52 oldugumu soyluyorum, uzun zamandir az gelecek kilom diye tartilmiyorum, hic degilse sorduklarinda bilmiyorum tam en son 52'ydim diyorum:)Buarada kayinvalidem bize ciciler almis, merakla bekliyoruz:)))

4 numara abim 10 yillik vize aldi, o da geldiginde tum abilerim amerikaya gelmis gormus olacak insaallah!Bir tek babam kaldi vizeye basvurmayan...

Turkiye'ye donus vaktimiz yaklasiyor gerci aylar var, ama yinede yakin oldugunu bilmek guzel...burayada alistik gerci, simdi Turkiye ile ve insaallah Rabbim nasip ederse ilerede yapacaklarimizla alakali bir cok planlar var kafamizda, insaallah gerceklestirmek nasip olur...

Bu haftasonu Turkiye'ye kesin donus yapan bir arkadasim icin pasta yaptim, Neslihan blogunda tavsiye etmisti bizim pastanenin bir kremasini ordan aldim krema tarfini ve Neslihan'a daha once seker hamurunun neden uzama yaptigini sordugumda bana krem santi kullandigin icin demisti sagolsun vede gercekten bu kez oyle guzel olduki pastam ve seker hamurlarinida yiyebildik boylece:)tekrar tesekkurler Neslihancim tavsiyelerin icin...

Simdilik aklima geleneler bunlar...

4 comments:

Hatice Betul said...

merhabalar,ikinci defa goz seyirmesi ile ilgili kaygini okuyunca kendi bildigim biseyi paylasmak istedim,hangi gozun seyiriyor bilmiyorum ama herkesin tahmin ettiginin aksine sol gozun seyirmesi hayra,sag gozun seyirmesi ise $erre alamet,cok enteresan vede hikmetli birsey,organlarimizin beynimizle ters orantili olarak baglantili oldugunu dusunursekte cok mantikli.ben bu bilgiyi babamdaki suan gizli ilimler hazinesi olarakta turkceye cevrilen cok kisininde bildigi duydugu kitabin orjinal osmanlica baskisi olan kenzul havas in son kisminda okudum ve cok sasiridm,orda yanlis hatirlamiyorsam Ibrahim Hakki hazretlerinin vucut dili ve azalariyla ilgili yazdigi bir bolum var orda okumustum.tabiki gozumuz seyiriyo diye illa bisey olcak degil ama ben sag gozum seyirdigi bir zamanda surekli ayetel kursu okumustum iyi olmadigini bildigim icin vede o zaman bir kaza atlattim,rabbim beni korudu ayatel kursi ile,gecen haftalar boyuncada sag gozum o kadar cok seyirdiki akabinde amcamin vefatini ogrendim.birde "rabbi yessir vela tuassir rabbi tenmim bil hayr"boyle durumlarda okunmasi cok tavsiye ediliyor,bildiklerimi paylasmak istedim,becerebilirsek A.Asliha nin blogunada yorum birakicaz,saglicakla

Anonymous said...

sınavların iyi geçmesine sevindim :)

Türkiyede inşallah istanbula geliyorsunuzdur :p

pastanın güzel olmasına sevindim. ama resimde görseydim tam süper olurdu :p

Unknown said...

Betulcum, tesekkurler cok, hakikaten cok ilginc, insaallah benimki bir rahatsizliktan degilde, hayirli seyler olacagi icindir...

Istanbul insaallah Neslihancim:)Pastayida umarim gormussudur:P cok super olmadi ama:)

gunlukcugum said...

insaallah gozun bidaha seyirmez sinir bozucu olmali((sinavlarinin iyi gecmesinede sevindim.o sinir ogretmene cok sinir oluyorum ama uzme tatli canini.demek yaklasti turkiye donusunuz ha((((ay insallah bende yazarim bu cumleyi blouma turkiyeye donuyoruz diye insaallah))herseyin hayirlisi cok optum sevgiler