Wednesday, December 26, 2007

Bir gune sigmayacak sekilde oyle cok uzucu haber aldim ki!Su siralar var olan duygusal, melonkolik, bazende bir dakikasi bir dakikasina uymayan hallerim, nese, uzuntu, sevinc, heyecan, endise hepsi bir arada olabiliyor! Bu sabah uyandim guzelde kahvalti yaptik kizimla cok mutlu etmistiki bu durum beni, esim aradi uzun zamandir rahatsizligi var olan halasinin hastaneye kaldirildigi haberini aldigini soyledi!cok uzuldum, henuz genc denebilecek bir yasta 51'de! gogus kanserini yendi Allahin izniyle ama simdi sirozla bogusuyor gecen haftalarda gecirdigi soguk alginligi tuzu biberi olmus hastaliginin ve cigerinde tahribatlar artarak devam ediyor!Dun sesini duydugumda gozlerim doldu, oyle cok uzuldumki, aglamamak icin kendimi cok zor tuttum, cok zor konusuyor, ve her bir kelimeden sonra defalarca nefes alip veriyordu!En son 4 yil once gormustum, oyle hayat dolu bir insandiki,11 yildir hastaliklariyla ugrasiyordu ama ben tanistigimizdan beri bir gun agzindan soyle boyle hastayim oyle kotuyum dedigini duymadim. Kina Gecem icin oyle guzel bir kina sepeti ve kina keseleri hazirlamistiki, hala unutumam bu jestini:)benim gibi alaturka seylerin yolunu yordamini bilmeyen bir kimseye yapilabilecek cok guzel bir incelikti bu:)Rabbim hayirli sifalar versin,esine, evladlarina ve cok sevdigi torunlarina bagislasin insaallah!Sizlerde dua edin ne olur!

Bir diger haberde gecen haftasonu ikinci hamileleginin 2. ayinda oldugunu ogrendigim arkadasimi daha tebrik edemeden,kanamasi oldugunu ve bebeginin iki hafta once karninda oldugunu ve bu sebebten kurtaj oldugunu ogrendim. Bu haberde benim durumumda birini hayli uzecek nitelikteydi ve ben sadece dua ediyorum Rabbim herseyin hayrilisini nasip etsin!Rabbim hayirli evladlar versin!Hakkimizda hayirli olacak hamielikler yasatsin, hamileligimizle bizleri agir imtihanlara sokmasin insaallah!

Son olarakta iyileseceginden umidvar oldugum giyaben Emine'nin anlatimlariyla tanidigim kanser hastasi genc bir hanimin vefati oldu! Rabbim hastaligi suresince cektigi sIkIntilari hata ve kusurlarina kefaret etsin, Mekanini cennet eylesin insaallah!Zahir de cok aci vede elem veren bir durum olsada inaniyorum Batin'de cok cok daha guzel yerlerde ve izdirapsiz bir hayatin icinde...

Bugun hayattaki bir cok seyin nekadar bos oldugunu dusundum!Emellerimiz, hayallerimiz sonsuz ama basimiza nelerin gelecegini yada nezaman olecegimizi bilemiyoruz!Hayati her an olebilecegimiz endisesi ve verimliligiyle yasamak dilegiyle...

7 comments:

Anonymous said...

Arzucum üzücü haberler vermissin.
Allah sifa versin halana.
Hamile olup kaybeden arkadas icinde hayirlisi olsun insallah.
Ölen kisiyede Allah rahmet eylesin, cektikleri günahlarina kefaret olsun ins. dedigin gibi.
Bazen bu tip seylerle insanin akli basina geliyor, yani tam dalacak oluyoruz yahut dalmis oluyoruz ki aaa diyoruz uyanir hale gelerek..
Ins. dalip gitmeden bilincli sekilde yasariz hep!
Sevgiyle..
KeLeBeKk

SenaBera said...

Halanıza Allah şifa versin canım!
Bebeğini kaybeden arkadaşına Allah sabır versin ve daha hayırlı bir evlat nasip etsin inşAllah..
Vefat eden hanıma Allah'tan rahmet diliyorum, nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun inşAllah....
Duana da amin canım...
Sevgiler..

seydur said...

Arzu'cugum insanogluyuz iste! Hayatta bazen ust uste kotu seyler duyup, yasayabiliyoruz. Rabbim yasananlardan ders cikarmayi nasip eylesin. Emine'nin bahsettigi rahmetli Meryem arkadasimiz daha cok cok gencti.(1976 dogumluydu) Evet olum gence yasliya bakmaz. Ama bugun bir kere daha anladim ki rabbim oleceksekte gurbette degil, memleketimizde son nefesimizi vermeyi nasip etsin. Neyse canim, seni ve Aslihan'cigimizi cok cok operim, sevgiyle kal.
SEYHAN

gunlukcugum said...

canim benim meryemide zikrettigin icin ve guzel dualarin icin allah razi olsun.rabbim tum hastalara acil sifa versin.kaldiramayacagimiz yukler yuklemesin rabbim bizlere.seyhaninda dedigi gibi cok genc hayat dolu haccini umresini yapan bir arkadasimizdi .annesine tek soyledigim sey su oldu rabbime cok guzel evlat gonderdin hic uzulme rabbim kolayligini verecek.rabbim evlat acisi ceken herkesin gonlune ferahlik versin.selam ve dua ile..

life said...

Dünya da acılar da sevinçlerde insanlar için.Allah bu imtihanlardan muvaffak olmayı nasip etsin.Ölenlerin mekanları cennet olsun.

Unknown said...

Ceydacim, insaallah her an olebilecegimiz endiseiyle bu hayti yasayanlardan oluruz!duana amin diyorum canim.

Tesekkur ederim Ozlemcim,halamizin durumu daha iyiye gidiyor hamdolsun!Saglicakla canim!

Seyhancim, dedigin gibi hayatta ust uste gelebiliyor zahirde kotu gordugumuz haberler!Rabbim en hayirli zamanda olmeyi nasip etsin!cunku Turkiye'de yasayabiliriz ama bir tatil ada bir is seyahati esnasindada olebilir nsan, onemli olan hayirli ve guzel ameller uzere Rabbe kavusmak.

Eminecim, zaten sayfana koydugun fotograftaki yuz ne kadar iyi bir insan oldugunun bir baska isbati, masaallah ne temiz bir yuz, Rabbim mekanini cennet eylesin.

Sehnazcim dedigin gibi hersy bizim icin!bugun ne hatta bir dakika bir saat sonra ne olacagini bilmiyoruz!Rabbim goz acip kapayincaya kadar nefsimizle basbasa birakmasin bizleri insaallah!

Kuaybe said...

Arzucum "Ecel, emeli kesermiş.." en ummadığımız anda.. Rabbim hayırlı emeller ve hayırlı eceller versin hepimize.. Ne verirse en hayırlısını en güzelini versin.. Bu gece uzun uzun düşünürüm ben de emin ol..