Saturday, December 15, 2007

Bugun gordum su sirinligi. Bebekliler icin harika bir sey kesinlikle, fakat ayni ozellige sahip olan bebek monitorlerine gore fazlaca geldi fiyati! Her gecen gun oyle harika seyler uretiliyorki, insan sasip kaliyor!Hele hele su bebekler icin yapilan urunler en farkli en sirin olanlar oluyor! insan neyi alacagini, hangi urune bakacagini sasiriyor:)Gerci begendigim bir urunu almadan once en cok dikkat ettigim nokta urun hakkindaki reviewler oluyor.Hakikaten reviewlerde cok farkli yonunu goruyorsunuz alacaginiz urunun.Farkli bir alanda olacak bir ornek size; bir magzadan gelen katalog da gordugumuz elektrikli el supurgesini yarin almaya karar verdik, reviewlere bakiyim dedim, acikcasi oyle sIk bir dizaynin olumsuz bir yorum alabilcegini dusunmedim, reviewlerde urunun performansi hakkinda hic olumsuz birsey yoktu, sadece tek olumsuzluk urun fotografinda varolmayan surekli prize takilmasi gerekn bir kablonun olusuydu!Hani simdi bunda ne var?Alip eve geldikten sonra farkedildigindede pekala geri verilebilir diye dusunulebilir!Ama benim gibi aldigi urunu magzaya geri getirmek zor geliyorsa reviewler, cogunlukla ise yarayacaktir!

Bugun yakinimizdaki eczane+market yapisinda bir store'a gittik. Cocuk kitaplarinin oldugu reyona gittim, aradigim net birsey yoktu ama oylesine bakindim kitaplara.Ilginc ve de 3-4 yas icin cok guzel kitaplar oldugunu gordum, itiraf etmeliyimki guzel birsey bulabilecegimi dusunerek bakmadim, daha ziyade boyama kitabi alma dusuncesiyle o reyona girmistim:)Aldigimiz kitaplardan birini cok begendim.Kitabin ilk ve son sayfasinda yildizlar ve "Good Job" yazan stickerlar vardi. Eger ki cocugunuz o sayfadaki zihinsel aktiviteyi basariyla gecmisse, sayfanin kosesine ilistirilmis yildiz seklinin ustune stickerlardan bir tane yildizi alip yapistiriyorsunuz!Bu stickerlar, hem cocugunuzu yildiz alip basarili oldugunu hissettigi icin hem de siz ona birseyler ogretmis olmanin huzurunu duydugunuz icin mutlu ediyor! Bir diger kitapsa annesinden birseyi kibarca ve yerinde istedigi takdirde annesi ve diger buyukler tarafindan daha cok ilgi ve alaka goren ve sorununa daha cabuk cozum bulunan bir filcigi anlatmis!Hasili kelam arkadaslar illa fancy name ler tasiyan magzalarda degilde boyle gunluk alisverislerimizde kullandigimiz basit gordugumuz store'larda da guzel ve egitici seyler bulabiliyormusuz!bir kez daha ogrenmis oldum:)paylasiyim istedim:)

4 comments:

Anonymous said...

Slm Arzucum bu sirinlikten ismarladik ama gelmedi,bugun yarin gelicek ins... bende bi 3 hafta kadar once gormustum ve bayilmistim .Iyi bayramlar diliyorum ve cok opuyorum. ins...iyisindir canim.

yastuf

Unknown said...

:))gule gule kullanin hem siz hem de bebis, ama simdi o pembis odaya pembeli birsey olsaydi keske:)

SenaBera said...

İyi bayramlar ve sevgiler canım....

Unknown said...

Tesekkurler Ozlemcim:)umarim seninde bayramin coooook guzel geciyordur:)Saglicakla!