Friday, December 07, 2007

Cok zaman olmus gibi yazmayali, ama biliyorum olmadi:)sadece bana oyle geliyor:))yaklasik iki haftadir dersleri asiyordum, ilk haftanin yarisi tatildi diger yarisida esimin ameliyat oncesi doktor ve labratuvar randevulari sonucu kendimi yorgun hissetmemden oturu tarafimdan tatil edildi:)diger haftada ameliyat olan esimle ilgilendim, daha dogrusu soyle soyliyim, butun gun mutfakta yemek icin ara ogunler icin bisi yapip, bir alt kati bir ust kati toparlamakla birde ilac ve hap saatlerini takiple birde ziyretci ve telefonlara bakmakla gecti gunlerim...Elhamdulillah cok daha iyi, ama tamamen iyilesmesi zaman alacak bir ameliyat, hala disikisleri alinmadi mesela...Allah'tan ameliyat oncesi bir long island yapmistikta butun hafta o geziyle idare ettik, haftasonu oldugunda esim biraz daha rahat oturabilir pozisyon aldiginda, ben degil ondan geldi hadi bir yerlere cikalim teklifi, hatta hatta macys'e gitmeyi bile o istedi:)sasilacak sey biliyorum ama hastalik, ve bir hafta evde kalmak insanin huyunu bile degistirebiliyor:)))

Bu hafta babamiz tekrar mesaiye basladi:)evi sadece Aslihan dagitiyor suan:)Buarada Turkiye'den bekledigimiz paketler geldi sonunda!VS'dan aldigim kaban ve pantolon bile geldi(VS'in shippingi cok cok yavastir) Turkiye'den paketler gelmedi(normalde 5 gun ile bir hafta arasi degisir ulasimi) diye diye dolaniyordum evde, meraktan da catliyordum, ama merakima degdi, kayinvalidem yine harika bir takim almis, sagolsun varolsun ne diyim:)Halime Annem her sene geldiginde bize bayramlik getirirdi, bu sene gelmedikleri icin oda dayanamamis Kurban Bayramina almis yine bayramliklarimizi...Esim benim takimlari pek begendi, hatta kayinvalideme" anne bakiyorum Arzu hanima daha guzel bir takim almissiniz "diye de hesap sordu:))Kayinvalidem den gelen cevabi paylasayim diye yazdim bunlari iste o cevap"eeee guzele daha guzel olacak tabi" yasa varol:)))Masaallah, Barekaallah,nazar degmesin Rabbim basimizdan eksik etmesin insaallah! Bugun esimin dayisinin esi ve dayisiyla gorustuk webcam den, soruyorlar Turkiye'yi ozledinmi diye:) dedim son 6 ay kaldi insaallah artik Turkiye saatinde yasamaya basladim:)))Rabbim hayirlisiyla gitmeyi ve insaallah hakkimizda hayirli olacak isler yapmayi nasip etsin...Hemen her aksam gidecegimiz gorecegimiz kimselerin vede mekanlarin planlarini yapiyoruz insaallah nasip olur hayirlisiyla...

Demistim ya Turkiye endeksli yasiyorum diye, iste simdiden basladim fazla esyalari atmaya ilk once kiyafetlerle basladim, bizlerin ve aslihanin bir cok kiyafetini cop posetine doldurduk, burda yardima ihtiyaci olanlar icin konulan sari kutulara atilmak uzere arabaya koyduk, Aslihanin bir kac elbisesini ayirdim, daha sonra gecenin bir vakti olmak uzereyken ben kizimin bebeklik kiyafetlerini naptim diye dusundum ve buldum o da alt kattaki storage dolabin diplerinde bir hurcun icindeymis, onlarida baska zaman atmak vede ayristirmak uzere biraktim, ama bizim kullanmadigimiz esyalarin buyuk bir bolumu gitti, simdi sirada aslihanin strollerlari mama sandalyesi banyo oturagi hic kullanmadigi potty'si ve carseati(tek kiyamadigim bu, hakikaten cok sevmistim ben onu:)) var, keske ihtiyaci olan biri olsa ama yok iste, sanirim biraz daha bekleyecekler( biz donerken Turkiye'ye )atilmak uzere...yada belki Turkiye'den gelen bir yakinimla gonderebilirim...

Buarada Turkiye'ye donen arkadaslarimdan birinden beklemedigim bir anda aldigim email cok sevindirdi, Rabbim de onu sevindirsin....

Su siralar yine istahim yok, sadece canim patatesli borek yemek istiyor, bugun en sonunda butun evin kizartma kokmasi ve bu kokunun cikmasinin zaman alacagini bilmeme ragmen kizarttim ve afiyetle yedim, kac tane yedigimi soylemeyecegim cunku bilmiyorum:)) bildigim tek sey tabak doluydu ve bir tane kaldi:))artik midem baska bir sey alamayacak haldeydi:))

Dunde Havvacim'da iyi yemistim, hele o salcali ekmek ustune surulen seye bayildim, ben de simdi onun icine beyaz peynir katilmis halinimi yapsam acaba?:)hani toktum:)))

Yarin evdeyim ama gezecek yer ariyorum:) belki bir arkadasa telefon acip gidebilirim, gitmem gereken biri var ama onu ertelemeyi tercih ediyorum cunku ....bilmiyorum:)))

Gecen gun sinirden agladim bunu yazmadan edemeyecegim:)sonra agladigima guldum, yoksa ben deli mi oldum:))Olay aynen su, aslihan saat 6 civari S.Ablaya birakilir, sonra 10-15 dakika icinde okula gelinir ama 45 dakika kadar park yeri aranir, bulunan park yerininin hemen karsi kaldiriminin kenarina parkedilen arabalarin yanina double'da iki tane kocaman minubus ve otobus katagorisinde araba vardi, 45 dakika sonunda buldugum park yerine girmek icin caba harcarim, bir iki olmaz cunku alan dardir, bir tane minibusun soforu arabaya yaklasir isterseniz ben park edeyimder yuzunde alayci bir gulumseme, bu sinirlerimi tavan yaptirir, ben hallederim derim sertce ve tek hamlede arabayi park ederim(buarada arabayi park edecegim yerin onunde ve arakaasindada araba var) tam arabadan inerken esimin sagolsun sabah nasi yaptiysa anahtarligimdan cikardigi araba anahtari ve kumandasi iki parca halindedir, ve kumanda elimden firlar arkadan gelen arabanin koca tekerleklerinin altina gider, ayni anda adama dur isareti yapmis oldugumdan adam duru ve ben o koca arabnin altina egilip alirim kumandayi tabi bu esnada esime hayir dualar gecer icimden ama dillendirmem:)))yani tam kafa yeme noktasinda hizla bir saat kadar gec kaldigim derse kosarim, girerim sinifa sanki hoca birsey yapmis gibi, her bisiyi pat kut koyarim computerin yanlarina:)sonra baslarim hoca ders anlatirken aglamaya:))kesin manyak oldugumu dusundu, ama hakikaten acayip sinir oldum, yani teorikte gec kalmadigim derse teknik olarak gec kaldim:)))agladim rahatladim, ama tabi esime ders arasi telefon acip anahtar ve kumandanin nasi iki ayri parca halinde oldugunu sordum:)is yogunlugundan cevap alamadim, muhtemelen sinirim gecsin diye takindi bu tavri:)sonra ariyim bens eni musait olunca gibi gayet sakin bir cumle kurdu:)ben tabi agladim ya acildim:) sonrada bu agladigim hale mizahi bir yaklasimla guldum:) hakikaten su huyumu seviyorum, bilmiyorum delilikmi ama ben mutsuz oldugumda yada sinirli oldugumda, kendini mutlu etmeyi becebilenlerdenim sanirim:) yinede gulebiliyorum:)

En sevindigim haberlerden birini en sona yaziyorum,iste dalgin kafa ornegi:) Erik'cim hamdolsun bekledigin mucizeye (belkide mucizlerine )kavustun, Insaallah hayirlisiyla kucagina almak nasip olsun!Tebrik ederim canim cok!Rabbim basta cok sevdigim arkadasim D. ve Nes cim olmak uzere tum isteyenlere hayirlisiyla nasip etsin insaallah mucizelerini!

4 comments:

Kuaybe said...

Arzucum eşin ameliyat olmuş, ben yeni "Geçmiş olsun.." diyebiliyorum, kusura bakma canım..

Rabbim şifa versin.. Daha iyi olmasına sevindim, inşaallah kolayca atlatır(sınız) ve hemen sağlığına kavuşur.. Aslıhan prensesimi de öperim çok çok..

Anonymous said...

Arzu'cugum esin icin cok cok gecmis olsun. (zaten gecmis bitmistir insallah:) En kisa zamanda gorusmek uzere seni ve sevgili Aslihan'i opuyorum. Sevgilerimle, SEYHAN

Anonymous said...

Çok teşekkür ederim canım..Dualarında olduğumu bilmek beni çok mutlu ediyor..

Eşine acil şifalar diliyorum ..Rabbim daha beterinden saklasın..

Fıstığımı da öp benim için annesi :))

Unknown said...

Kuaybecim, Seyhancim ve Tuba cim sifa dilekleriniz icin cok tesekkurler! bizde sizleri cok optuk teyzeleri:)