Wednesday, January 16, 2008





Okul ara tatile girdi gireli ve ben kendimi iyi hissedeli mutfakta degisik ve de uzun zamandir yapmadigin yemekleri yada tatlilari yapmak istiyorum!Gecen aksam esimin etli sarmayi ve yaninda sosyete mantisini gorunce yuzundeki mutlulugu anlatamam:)uzun zamandir corba haricinde pekte yemek yapmiyordum, acikcasi yapamiyordum! Gecen gunku sarma ve manti esimi cok mutlu edince, daha da mutlu olacagi uzun zamandir yapmadigim birsey daha olsun, yaptigim yemeklere ek olarak hadi bugunde cayin yaninda pasta olsun dedim!Acikcasi pastaya su istah acici goruntuden sonra karar verdim. Pastanin kremalari harikaydi, hatta kestane sekerini pure yapip pastanin arsina koymak dahiyane bir fikirdi! ama keki tum pastayi mahvetti! bu ikinci kabartmatozusuz kek denemem ve ikincisindede basarisizim, acaba nedir bunun puf noktasi! asamalari harfiyen takip ettim, bir surude bulasik cikardim, bir kismi makineye sigdi bir kismini elimde yikadim, bir turlu mutfaktan cikamadim, keske herzamanki tarifim olan pandispanyadan yapsaydim! eger siz kekini guzel yapabilirseniz harika bir pasta olacagindan eminim, cunku biz sirf kremalarin hatrina o kotu keki yedik:P.Hele A.Aslihancigimin yiyisi tam fotograflikti, cocuk alismis catalla kesilebilen kekli pastalar yemege, bunu catalla kesip yiyemeyince beni yardima cagirdi,"anne bu gelmiyor ama" diyerek! siz dusunun yapigim kekin harikaligini:P

5 comments:

Kuaybe said...

Hamile falan değilim ama acaip canım çekti yaa :))

Afiyet olmuş size..

gunlukcugum said...

anne bu gelmiyor ya lafina guldum))aslihancim rana hanimi sen yerken gorme en iyisi guzelim ))rana hanim gelmeyenleri bi guzel parmaklaryla yiyor(((henuz alisamadi tam catal kasik olayina((

Unknown said...

Kuaybecim valla can cektiren harika bir goruntu ama keske kekide ayni harikalikta olabilseydi!

Annesi Ranagimda alisacak ama zamanla:))ay ben onun yemek yiyen tombis parmaklarini yerim:))

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Arzu kekin nasil bir tata sahip oldugunu bilemem ama cok enfes bir goruntusu var yaaaa... Bende isterim!

Unknown said...

Seyhancim o halde en yakin zamanda bekliyorum:)