Saturday, January 19, 2008

Dun Muharrem ayinin 10'ydu Islamic Finder dan ogrendim. Bir haftadir temizlenmeyen evimi temizledim, misler gibi oldu, mutlu oldum:)kizimin insurance i icin bir iki belge daha imzalanmasi gerekiyormus onun icin sigortadan biri geldi bir kac dakika surdugu icin imzalamam gelen memur ayrilinca, hemen bizde ciktik evden. Bilindigi uzere bir haftadir arabasizim, hakikaten zor bir hafta oldu, Rabbim kimseyi arabasiz birakmasin, arabasi olmayanlarada en hayirli zamanda nasip etsin! Dun tabi arabada olunca bir haftadir yapmadigim Turk bakkali alisverisimi yaptim, iki Turk bakkalina ugradim, bir yerden etleri bir yerden marketlikleri aliyoruz genelde, cunku etlerin satildigi turk bakkalinda hersey yok, digerinde ise etler oburunde oldugu kadar guzel degil:)(esim oyle diyo, yoksa biliyorsunuz ben vejeteryanim:))tabi bizim evin bulundugu cadde uzerinde east tarafindaki Turk bakkalina yakin nine west var, baktim dun meterda daha zamanda var:)hemen daldik kizimla magzaya...Acayip indirimler vardir, 24 dolara harika bir bot, hemde beyaz tam montumun altina, aslinda 39'a dustugunde gidip alacaktim bir turlu vaktim olmadi yada baska bisiler cikti, etti, derken 24 rakamini gorunce super dedim, ama cok surmedi sevindim cunku size kalmamisti:)ama harika rengarenk babetler vardi, ve inanilmaz bir fiyata 19 dolaraydi, hatta bir alana bir taneside yari fiyatinaydi:)))Turkiye'deki arkadaslar nine westin pahali oldugundan bahsettiklerinde cok sasirmistim, meger bir bot 200-300 milyonmus, ne denilebilir bilemiyorum, hakikaten abarti, hani degse icim gam yemeyecek, normal iste regular seyler...ama bu babetlerin fiyati super, rengarenk bazisi puanli muanli:))aklima Kuaybe geldi onlari gorunce:)) O'nun gibi civil civil:))aslinda bana da iyi giderde bir esime gostermeden alamadim, cunku aldigim bir sey hakkinda yaptigi yorum beni acayip etkiliyor, birden soguyorum giymiyorum mesela:)O yuzden bu pazar planlarim arasinda Onunla nine westede gitmek var zira yaza Allah in izniyle koca bir gobekle dolasacagimdan ayaklarim ve bacak boyum yere nekadar yakinsa o kadar iyi olacak inancindayim:)Planlar, planlar iste boyle simdilik:)bugun ikinci asuremi yapicam insaallah, bu kez araba oldugu icin dagitim yapabilecegimi umuyorum:))azmettim:))

2 comments:

Kuaybe said...

Ben mümkünse hemen yarın oraya gelmeyi ve direkt Nine Weste uğramayı düşünüyorum..

Ama dediğim gibi sadece düşünüyorum :))

Ben birşey alırım, Ozan'a gösteririm.. Beğenirse mutlu olurum, beğenmezse de "İyi, sen giyme o zaman bunu :P" derim.. Gülüşürüz :))

umran said...

Sevgili Arzu,
Lollipop sekerleri yapip begenmene cok sevindim. Cool anne imagine bende hos bir gulumseye vesile oldu;) Sitene ilk defa geliyorum. Yazilarin bana cok hitab eden yazilar olunca daha sIk gorusmek maksadiyla yorum yazmak istedim. Bir kizin oldugunu ve bebek bekledigini okudum yazilarindan. Allah(CC) yardimcin olsun ve kolayliklar versin.
Arizonadan New york'a selamlar...