Friday, April 18, 2008

Bugun hava cok cok guzel evde oturmak istiyorum sakin sakin! kizimda gunesi gordu ya parka gitmek isteyecek eminim:)zaten dun aksamdan konustuk parka gidilecegini,ogleden sonra getiricem insaallah!Bugun biraz kitap okumak istiyorum park da az kisi olsun istiyorum, bakalim gittigim saate sakinlik ne boyutta olacak:P.Boyle havalarda Turkiye'de olmak istiyorum!denize girmek istiyorum, istiyorum....Insaallah hayirlisiyla oglumuz bizi normalden daha uzun bekleyislere sokmazda biran once Turkiye'ye gidebiliriz. Ramazan ayindan once Turkiye'de olsak cok super olacak:) Dun hanimlarla mevzulardan biride Turkiye'ye gidisti baktim hazirana bir cok kisi gidiyor, ay ay icim tuhaf oldu,bir an once gideyim istedim bende...hayirlisi insaallah...

Haftaya insaallah dusundugumuz tatil&ziyaret planimizda bir degisiklik olmayacak! Sonraki haftaya gitmeyi planladigimiz yer belki bir hafta sonraya sarkabilir, sonrada graduation var, iki dersimden bir cok odevim var yapmakda gelmiyor icimden icime azim gelsin diye dua ediyorum!yoksa iki tane cok kolay dersten kalmak istemiyorum!Graduation'dan sonra zaman sanirim cabukca gecer!bizim burdaki hanimlarla gecende mayis sonu gibi graduation var diye konusuyorduk baktim herkes pek bir hevesli gelip beni kepli cubbeli gormeye:) ben degil onlar teklif etti:)hic bukadar onemli oldugunu bilmiyordum, hatta kendim bile kocaman olmus bir gobekle gitmesemmi diye dusunuyordum:P, Allah omur verirse mecbur gidicem artik:) ne giycem onu dusunuyorum annemlerden beyaz yada krem bir takim istemeyi dusunuyorum yada diktirsinler iste bilemiyorum burda baktim ama goremedim kafama gore bisi, bir tane gormustum onunda pantolonu kapriymis, simdiden kafamda bisiler belirleyip siparis vermem lazim anca yetisir.Yoksa hani su diz ustu elbiseler var onlardan alip icine pantolon rengi tshirtmu giysem, dusun dusun bir hal oldum:) kepli fotografta hangi esarbi takicam onuda dusunuyorum:)kepin altina hangi renk gider?sademi olsun esarp yoksa desenlimi? graduation sonrasi bir ay kadar kalacak doguma:) sonrada oglani daha bir heyecanla bekleyecegiz insaallah!Rabbim o gunlere erdirsin hayirlisiyla!

1 comment:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Ne giysen yakisir sekerim. Cok guzel bir hamilesin. Ayrica Aslihan seni kepli falan gorunce nasil sevinir, gururlanir kim bilir?