Monday, April 28, 2008

C.tesi gunu Kutlu Dogum haftasi munasebetiyle duzenlenmis olan bir programa katildik.




Musiki kismi guzeldi fakat gayet kisa surdu. Programin ikinci bolumu Asr-i Saadet Tiyatrosu adi altinda Efendimiz(sav)'in dogumundan once O'nun gelecegini mujdeleyen hadiselerden baslayarak Onun hayatini konu edinmisti, ama ben sadece Hz. Hatice'nin evlenme teklif etmeyi dusundugu sahneye kadar gelebildim. Kizim eve gidleim diye tutturunca biraz ben biraz babasi koridorda sakinlestirmeye calistiksa da olmadi. Cok uykusu gelmisti. Elhamdulillah su sira uyku saatini yine 9 yaptik, zaman zaman saatte sasmalar olsada o saatte acayip huysuzlaniyor ve anliyoruzki uykusu var.






Koridorda stand acmis AntStore'un getirdigi kitaplara baktik. Aslihan icin 4 tane kitap aldim, gece uyumadan once okuyayim diye.Allahim ne guzel birseymis Ingilizce'yi Turkce'ye cevirmek zorunda kalmadan direk Turkce okumak:)Kendime de cok guzel bir kitap aldim, o nedenle suan elimdeki kitabi hizla bitirmeye calisiyorum...








Dun yani Pazar gunu ise aklimizda tasarladigimiz hediyeyi almak icin Bed&Beyonda gittik. Bu kez Manhattan'daki subesine gidelim istedim. Nerdenmi aklima geldi Suburban Girl filmini izledik gecenlerde filmi hic ama hic keyif almadan izledim. Click'i de oyle keyifsiz izlemis sonuna kadar sabredememis ama butun izleyen arkadaslarim asil guzel mesaj sonundaydi filmi film yapan son kisimdi dedikleri icin hadi bu filmdeki mesaj sona sakli izliyim dye kendimi ve esimi zorladim:)Fakat hic sIkIntiya gerek yokmus:) pardon uzattim evet Bed&beyond diyordum, iste filmde baba-kizin oldugu sahnelerden biri bed,bath&beyondda subede Manhattan cunku kiz orda yasiyor, ve acayip ferah ferah gorundu gozume. dedim bu haftasonu yapmayi planladigimiz hediye alisverisini ordan yapmaliyiz. Esimi ikna biraz zor oldu Manhattan trafigi o bu su derken cok sukur Bed&Beyond daydik:)esimin stress ettiginin aksine cokda yakinda bir yerde parking icin yer bulduk.Web sayfasinda gordugumuz urunu bulamasakta kendimiz icin cok guzel ivir zivirlar bulduk, ve Manhattan subesindeki cesit fazlaligina hayretle baktik! Gerci her magzanin Manhattan subesi digerlerine gore cok daha fazla cesite sahip hatta cok cok daha lux.Bu ivir zivirlardan en cok begendiklerimizse sunlar oldu:)

Kesilmis, dogranmis domates, limon,sogan saklama kaplari:)hatta kirmizi sogan ve yesil limon icinde ayri satilanlari vardi, o kadar kalabaliga gerek yok diye almadim:) Baklim ne olcude kullanislilar zamana gorucez:)
Gecen postta tevafuken rastadigim duaya ek olarak bugunde baska bir dua yazayim istiyorum. Hatta bunu uzun zamandir istiyorum fakat unutuyorum. Buaraya yazdigim yada copyleyip koydugum seyleri print etmem kolaylik sagliyor, hemen hergun sayfaya baktigimdan unutma gibi bir durum olmuyor:)Alisverise cikacagi zaman Efendimiz(sav)'in okudugu dua.Bir abla evindeki cikis kapisinin kenarina kucuk bir kagida yazip bantlamisti, ayakkabilarini giyerken okuma kolayligi olsun diye sanirim:) Arabada bi yerlerede konulabilir, yada diger postun yorumlarinda Emine'nin yaptigi gibi, yazip cuzdana koyma olabilir:)Dua ise su;
Bismillâhi, Allâhümme innî es'elüke min hayri hâzihis-sûki ve hayri mâ fihâ ve eûzü bike min şerrihâ ve şerri mâfihâ! Allahümme innî e'üzü bike en üsîybe fihâ yemînen fâcireten, ev sakfeten hâsireten.
Allah'ım! Mübarek ism-i şerifin bereketiyle, bana yardım et. Allah'ım! Bu çarşının ve bu çarşıda bulunanların hayırlısını (iyi taraflarını) senden istiyorum. Allah'ım, bu çarşının, bu çarşıda bulunanların kötülük (şer) lerinden sana sığınıyorum. Allah'ım! Burada yalan yere yemin ile karşılaşmaktan ve zararlı alışverişten sana sığınırım.
Biraz gecikmelide olsa bu ay bitmeden Efendimiz(sav)'in okudugu dualardan bir kacini hatirlamak hatirlatmak istedim...

No comments: