Wednesday, December 31, 2008

2005 Ocak'dan beri blogumda birseyler yaziyorum ilk once Alara Aslihan'nin Gunluguyle basladim yazmaya, sonra baska baska bloglarim oldu ama hic birisine A.A.G'ne yazdigim gibi duzenli yazmadim...Su siralar iki blogum var biri bu, digeri oglum ve kizim icin olusturdugum. Kizim icin oncesinde duzenli olarak 3 yil yazdigim blog hala var arsiv niteliginde, simdiler de kizimin ve oglumun gelisimlerini karsilastiriyorum vede ne guzel yapmisim kizimla alakali bir cok seyi yazmisim diyorum...

Bugun bloglarimin arsivlerine bakindim, acaba dedim biten yilin son gunu yada baslayan yilin ilk gunu birseyler yazmismiyim...Gecen yilin bir degerlendirmesini yapmismiyim yada gelecek yildan beklentilerimi sunmusmuyum...Sadece 2007 yilina girerken yeni bir yil icin iyi dileklerim olmus...Iste bu yil bir degisiklik yapip 2008 yili degerlendirmesi yapayim, ve benim icin guzel olan seyleri yazayim ve 2009'dan beklentilerimide paylasayim istedim...

*2008 yilinda beni en mutlu eden olaylardan birisi suphesiz yeni yila ikinci cocugumuzu kucagimiza alacagiz dusuncesiydi....

*2008'de Universiteden mezun oldum...Hayatimin en mutlu vede heyecanli gunlerinden biriyd, cunku senelerdir bir sekilde universitte egitimim sekteye ugramisti, ama sonunda mezun olmayi basarmistim...

*A.Ihsan'i kucagima aldigim gun yani 15 Temmuz gunu en mutlu oldugum, kucagima aldigimda kendimi bulutlarin ustunde yasadigim bir gunun tekrarini yaklasik 4 yil sonra yasamis olmanin, sukrunu hatirliyorum o gune dair...Cok cok guzeldi, tekrar anne olmak...Rabbim her hanima yasatsin boyle mutluluklar...
*5 yildir okul nedeniyle gelemedigim ulkeme dondugum gun 19 Agustos ve NY'dan ucaga bindigim 18 Agustos gunleri gercekten anlatilamaz duygular yasadim, seneler sonra Turkiye'de olmak cok ama coooook guzeldi...Sokakta insanlari gorup arabada yanimda olanlara"aaa bak Turk'e benziyor"diye heyecanla bagrinip arkadasindan"aayyyy ben Turkiyedeyim zaten"diye sevinc naralari attigim her gun beni yine mutlu ettii...


*2008 Aralik'inda esimi askere gonderdik, bu mutlu bir gunmuydu benim icin tartisilir, cunku ayriligin huznu vardi muhakkak ama askerligini bitirecek olmasi, onun bu vatani vazifeyi yapacak olmasi ve hayatimizin geri kalan kismini insaallah baska bir engel olmadan devam ettirebilme imkanina kavusturacak olma dusuncesi mutlu kiliyordu...Rabbim sag selamet esime kavusmayi nasip etsin, ve tum asker esleri sag selamet kavussunlar eslerine...

*Anneme ve babama kavusma anim yine 2008'in agustos ayindaydi...

*Yillar sonra denize soktum ayaklarimi ve yurudum deniz kenarinda(okyanus degil:))

*Yillar sonra ozledigim bir cok yemege bir cok tatliyi tekrardan ayni keyifle imkani buldum ya cok sukur Rabbime...

2008 yili 2007'nin guzelliklerini ziyadelestirdi, cabuk gecti, cabucak bitti, ama guzeldi...2009 icinde Rabbimden guzellikler, hayirlar diliyorum hepimiz icin, insanlik icin...2008'in guzellikleri artarak devam etsin bu yilda insaallah!

PS:Bugun kizim rahatsizlandi, acile gittik, cok sukur Rabbime suan cok daha iyi...

4 comments:

Mısır Patlağı :) said...

Ne güzel anılar hatıralar kalmış 2008 den :)

Kızımın odası pembe renklerle dolu )
önceki yazılarımda resmi var cn

bu arada senin prenses rahatsızlanmış iyi haberini vermişsin bir sonraki yazında daha gzl haberler okumak duasıyla

sevgiler

Anonymous said...

Bu blogunuzu severek takip ediyorum ama diger blogunuzu okuyamiyoruz. Cok isterdim halbuki.

selamlar

Anonymous said...

inanmiyorum ya,arzucum merhaba cnm ben mehtap,gorusmeyeli oyle uzun zaman olduki bu zaman zarfinda neler yasamissin sen oyle,cok sukurki hep guzel seyler gecmis basindan...cnm benim oncelikle yeniden anne olmana cok sevindim,eminim asaf ihsanda aslihancim gibi taptatlidir:)Allah ikisinide hayirlisiyla yetistirmenizi nasip etsin...sonra diplomani almanada inanilmaz cok sevindim,darisi basimiza insallah,bu diplomayi gercekten haketmistin,Rabbim vermis emeginin karsiligini,sonra sonra insallah hayirlisiyla esinede kavusursun cnm...masallah ya ne kadar cok tebrik birikmis,gercekten cok sevindim senden boyle guzel haberler aldigima...

Allaha emanet ol cnm,
sevgiler

Mehtap
Hollanda

Unknown said...

Misir patlagi biraz gecikmeli oldu ama hosgeldin bloguma:)

anonymous bana email atabilirmisin?

Mehtapcim,senden haber almak cok guzel!nasi gidiyor?msn de gormuyorum uzun zamandir...goruselim insaallah canim!tebrikler icin tesekkurler:)