Tuesday, December 30, 2008

Su siralar TRT'nin sabah programini izler oldum. Gercekten guzel bir program sadece yemek tarifi bolumunden cok yararlanamadim:)bana gore pek enteresan yemekler yapiliyor...herneyse asil anlatmak istedigim bu degil dun konuk olan doktor beyin tavsiyeleri;

*Yataga girmeden once, elinizi, yuzunuzu, ayaklarinizi yikayin, bu sizden kotu enerjinin gitmesini saglar, dedi. Burda benim aklima Islami bir ogreti olan yatmadan once abdest almak ve abdestli olmanin fazileti geldi.

*Sonra kulak arkasina gun icinde yapilacak kisa sureli masajlarda, abdest alirken yaptigimiz kulak arkasi masajimsi mesti hatirlatti.

Muslumanligimizin geregi yaptigimiz islerde illaki maddi bir fayda aramak degil niyetim. Abdestin bizlere olan maddi faydalarininda bir takim hikmetlerle bizlere sunulmus oldugunu bilmenin guzelligini paylasmakdi sadece.

1 comment:

tedarikmucize said...

Hatırlatman için Allah razı olsun. Eskiden abdestsiz gezmez abdestsiz yatağa girmezdim. Neden bu alışkanlığımı bıraktım hiç bilmiyorum :S