Tuesday, December 15, 2009

Takinti!

Uzun zaman oldu buraya birseyler yazmayi....bakiyorumda blogun isminide degistireli baya olmus... Hangi bloga ne yazacagimi sasirdim, ne cok blog acmisim. Bugun kac sene once baska bir blog saglayicisinda actigim bir baska bloga baktim, oyle aklima geleni yazdigim bir yer, guzelde seyler yazmisim ama neden onlari buraya tasimamisim bilmiyorum... Alara Aslihan'in gunlugunden hala kopamiyorum, hatta blogspottaki blogu birakip onami yazmaya devam etsem diyorum yada ikisini bir web sayfasinda toplasam. Hayirlisiyla su eve bir tasinalim, bol bol vaktim olacak diye dusunuyorum.... Insaallah hayirlisiyla...Su siralar manevi anlamda kendimi cok bosladigimi dusunuyorum, aklim fikrim evin neresi nasi olsunda, annem dun"kizim kendini topla aaaa bu kadar insan evin icine duser mi, baska sey yok mu dusunecegin, yavrum Allah saglik sihhat versin, birak artik evin orasina burasina ne yaptiracagini dusunmeyi"dedi. BIraz kendime geldim, gecenlerde bir arkadasin face'de kendi fotolarindan birinin altina yazdigi bir yorum geldi aklima, ahiret kapisinda o markaya, bu markaya, yada ona buna odedigim faturalarin cogunlugu bana bir ayricalik saglamayacgi gibi daha cok vebal sahibi yapacak...Allah'im hayirisiyla su ev icin herseyin iyisi olsun takintimdan beni kurtar! daha makul bir insan olayim, su eve alinacak esyalarla alakali takintim gecsin... Buarada buzdolaplari iki kapili olan ama yanyana iki kapili olanlar, memnunmusunuz o modelden?

2 comments:

Esra said...

maalesef ben de dünya malına,işlerine bazen öyle kaptırıyorum ki kendimi sonradan da düşünüp bunun hesabını yapınca kendimden utanıyorum:(yine de nefsime söz geçiremiyorum.Allah bizi dogru yolundan ayırmasın inş..

Unknown said...

Amin insaallah Esracim, bende bir nevi nefi muhasebesi adina buraya yazdim suan icinde bulundugum ruuh halimi.