Wednesday, February 24, 2010

...

Gecenin bir yarisi uyandim. Ruyamda kurabiyeler ucusuyordu,ben bisiler yiyordum. Dun misafirlerim vardi ve ben butun gun sakin sakin yavas yavas yiyemedim(buarada cok yavas yerim ben,yavas yemezsem doydugumu anlamam) oyle oluncada bol yemeli ruya gordum:P Birde ruyamda zayif kalmanin sirrini veriyordum:P Dun misarfirlerim icin ;mercimek corbasi, kagit kebab,icli kofte-bu tarifi Seyma'dan aldim,bayildim,iki gundur icli kofte yapiyorum:))-pilav,kabakli yogurt salatasi, lahana kavurmasi,salata,firin sutlac ve bir onceki postun tatlisi yaptim. Yarin, aslinda bugun demeliyim komsum oglu icin mevlid okutturacakmis. Oglumla rahat edemeyecegimi bile bilede gitmek istemiyorum ama yarin kandil oldugu icin gidebilirim. Hatta bir kandil klasigi irmik helvasi ve kandil simitide yapabilirim.

Kandiliniz simdiden mubarek olsun!

2 comments:

Anonymous said...

merhaba;şu içli köfte tarifinizi versenizde bizlerde yapsak:)Çok severim ama hiç denemedim kolaysa sizinkini deneyim...
Ayşe

Unknown said...

Ayse,ben arkadasimdan, oda gulun mutfagi diye bir blogdan almis tarifi. Her ikimizde tarifte gecen yumurta aki ve galete ununa bulamadan yaptik. Ama benim ilk yaptiklarimdan bazilari kizarirken acildi oyle olunca ikinci yapisimda yumurtayi hamur dedigimiz kisma koydum. Afiyet olsun simdiden. Saglicakla!