Sunday, February 21, 2010

Gecen postun tatlisi ve Bean Burger.

Bu tatli tamamen uydurma olmasada, uyduruk bir sey yine:P Sauvyer biskuvileri sutle islatip, en kucuk boy kare yada dikdortgen borcama diziyorum sira sira. Ustune 1 dk cirptigim hazir vanilyali dolgu kremasi. En ustede bir bardakdan iki parmak eksik sivi kremayi kaynatip icine 140 gr kadar cikolata katip(bitter-sutlu, ama tamamen bitter olunca daha guzel oluyor) cikolata sos hazirliyorum ve sonrada boca ediyorum. Buzdolabinda da biraz sogumasini bekleyince harika oluyor. Yapilis suresi max. 10 dk. ama lezzet olarak harika birsey! Esim kolay begenen biri degildir, ama bunu cok seviyor.

Bu haftasonu yine pek hizli gecti. Ilk defa Turkiye'de Burger King'de yedim. NY'daykende sadece Sundae pie'lardan almak icin ugradigimiz bir yerdi. Ordayken hic duymadim ama Turkiye'deki Burger'larda Bean Burger oldugunu duyunca bu haftasonu denemek icin solugu Burger'da aldik. Pek tabi ailedeki tek vejeteryan ben oldugumdan deneyende ben oluyorum. Gercekden guzeldi. Disarida Kasarli Pide, peymacun, firin makarna, Ispanakli Pide seceneklerimin yanina birde Bean Burger eklendi sukur. Buarada bugunden suphesiz en keyif alan kizimdi, biz o yerken esimle bakisip durduk. Disarida yedigimiz her zaman oldugu gibi sasirip kaldik:) Bizim icin Bean Burger bahane kizima disarida yemek keyfini yasatmak sahane oldu:P Onceden aramizda esprisi konusuydu, "Aslihan paketlenmis seyleri yer" olusu:P

1 comment:

SenaBera said...

Tarif için sağol canım, çok pratikmiş gerçekten... Bean burgeri bende severek yiyorum, hatta neden bilmem çalışanlar, o etsiz diye her seferinde belirtme gereği duyuyorlar..:) Söz konusu olan fast food olunca bütün çocuklar bayılıyorlar maalesef...