Monday, February 01, 2010

Bugun bahardan bir gun var Istanbul'da,kac gunlerdir suren kar ve yagmurun ustune harika oldu bugun!

Evin rutin islerinin disina cikip baska isler yaptim:) annemin cevizli boregi,kayinvalidemin gozlemeleri ve sabah cayi esliginde kahvaltimi yapip, Asaf Ihsan'in uyku vakti gelmeden kendimizi disariya atalim dedim.Hos bugun arabayla deneme surusu gunumdu:P Ihsan yavrucumakli basinda bir cocuk olsa hic binermiydi arabaya:PPbugun pek bir hevesli bindi:)Arabayi iki kere stopladim,yilmadim yinede su cevrede tur attim, birde yollari bilsem deli gibi himm suradan soyle yapsam boyle etsem diye diye bir o yoldan bir bu yoldan gide gide evin yolunu buldum:)Arabaya vites takmak kabusum oldu baska ama baktim alistim. Alara Aslihan'a supriz bir ziyaret bile yaptik,ogretmeniyle lafladik ciktik:) donus yolunda elimi arabada bir yere carptimsilecekler calisti,onlari kapatayim derken sanirim sis lambalarini actim:)ay Allahim elimordan oraya gidip bir tarafdan da yola bakiyorum,acayip komikdi halim. Su site girisine kadar hepsini kapatabilsem bari diye gecirdim icimden:) site guvenligi basta olmak uzere,konu komsu beni gorupde gulme komasina girmesin diye:)dusunsenize hava gunluk guneslik silecekler calisiyor birde nasil sanki sakir sakir yagmur yagiyormus gibi hizli:)aklima geldikce kopuyorum:))) Sag selamet evimize ulastik,arabayi park ettim,sonra farlar acik uyarisini gordum, kapattimvs.Asaf Ihsan'i arabadan indirdim sasilacak sey ilk defa tekrar binmek istedi:)cocuk maceraya doymadi:PHasili kelam bu vites isi zor,bir an once otomatige gecmek lazim, Turkiye'de benzin fiyatlari neden bu kadar pahali, duysun sesimi birileri benzin fiyatlari dussun bizde otomatik alalim:)
Post a Comment