Wednesday, February 03, 2010

Esrap,Victora!

Kac zamandir siparisini vermis bekliyordum. Sagolsun Aysegul nami diger Victora, isini cok iyi yapan bir hatun. Buldugu zaman bile ya dikisini ya ipegini cok begenmedigi icin almadi. Bende sabirli bir insanim, gec olsun guc olmasin, sonunda iyisi olacaksa beklerim, mantigindayim. Oyle olunca yaklasik 1 aydir begendigim esarp icin bekliyordum. Gecen haftasonu blogunu guncelledigini gordum bir de istedigim esarbi. Hemen email atayim diye dusundum ama baktim o benden once davranmis:)Bugunde postadan esarbim geldi, yaninda kizima ve bana extra hediyelerle!Cok ama cok tesekkurler canim.

Benim gibi ipegi nasildir, acaba hos dururmu taktigimda, gibi dusunuyorsaniz, sizi rahatlatiyim, gercekden denildigi gibi kaliteli duran sIk ipek esarplar. O kaliteye o fiyatlarda cok cok uygun. Birde basortuyu taktiginizda onunun duzgun durmasinda hassasaniz tam size gore!(ben degilim, benim esarplarim hep duzgun durur dermisim:P) Tekrar tesekkurler Aysegul! Harikasin,iyiki varsin:)

3 comments:

SH said...

:) Arzucuğum bu post da bana süpriz oldu teşekkürler. mahcup da oldum ayrıca. beğenmene çok sevindim güzel günlerde güle güle kullan. Aslıhan cimcimemi de çok öpüyorum. sevgiler...

Ayşe said...

Arzucugum 6-7 ay önce bende bu eşarplardan almıştım..çok beğeniyorum..sende iyi günlerde kullan...alamayanlar için victora harika bir küprü oluyor...sağolasın victora:))

Unknown said...

Victoracim:)

Aysecim,sende gule gule kullan canim. Dedigin gibi yasasin Victora:)