Monday, February 08, 2010

Haftasonu,alisveris...


Haftasonu Ikea'daydik. Yukaridaki kavanozdan aldim. Uzunlarini seker,un ve pirincle doldurdum.Kisalarida bakliyatlar icin. NY'daykende bunlardan kullanirdim,cok kullanisli oldugu icin yine mutfagi bunlarla doldurdum. Baska kavonozlarimda var ama bunlarin yeri baska:)
Tabi Ikea'ya demisken restoran bolumunude tavsiye etmeden olmaz. Biz cok begeniyoruz,hele yemekden sonra sadece bir fincanina para odeyip sinirsiz cay-kahve icmek gibi keyiflisi yok:P resmen caya doyup oyle kalkiyorum, benim en buyuk sIkIntimdir. Disarida yemek yerim ama cay da icmek isterim,hic bir zaman yemek sonrasi "tamam iste budur" diyip icmedim cayi. Ama Ikea'da sallama caylarin olmasi rahatlik, zaten acik ictigim icin bana avantaj oluyor bu durum. Istedigim dem kivamini yakalayinca cikariyorum cay posetini icinden.
Birde eger ki Anadolu Yakasinda olup gitmediyseniz,Umraniye Carrefourre onerecegim. Suana kadar gittiklerim icinde en kapsamlisi. Ozellikle kirtasiye bolumunu cok sevdim. 5 liraya cok guzel 6 renkde oyun hamuru aldim. Normalde acikda kalsin cok cabuk kururlar,dun aksamdan kalan oyun hamurlarini bu sabah kutularina koydum,nerdeyse hic kurumamisti. Sonra yine kirtasiye bolumunde satilan cok shIk kutular vardi,tanesi 3 lira 5 liraydi. Fotograf makineme henuz kavusamadigimdan fotografi yok. Kalp seklinde olanindan aldik biz, gayet buyukce birsey ve 3 lira sadece.Acikcasi o guzellikde kutularin o fiyata olabilecegine inanamadim, o yuzden sadece bir tane aldim,kasadanda donusum olamadi,malum Pazar gunuydu. Cok amacli kullanilabilecek kutular,isterseniz icine toka,vs ivirti zivirti doldurun,ister dikis kutusu yapin,isterseniz yaptiginiz kurabiye,kek vs..leri doldurup arkadasiniza goturun.Simdi aklimda;eger kaldiysa kutulardan ve oyun hamurlarin almak var.

5 comments:

nohut oda said...

güle güle kullanın bazı ürünlerini seviyorum bende ikeanın..
ama bazende cok abartılı olan fiyatlarda var kalıtesıne göre tabii..

Ayşe said...

Arzucum yoksa siz taa asya kıtasına mı taşındınız?? ama ama ben bakırköy sanıyordum!

Unknown said...

Gulcan sagolasin. Bazi urunleri dedigin gibi banada abartili geliyor.

Aysecim ,artik Asyali olduk biz,Anadolunun bagrinda yetistiriyoruz cocuklari,yagiz yagiz olsunlar diye:PPP saka bir yana,bir arkadas ziyareti sonrasi pek begendik suan yasadigimiz semti ve buralardan bir yerden ev sahibi olmaya karar verdik. Sukur Allah'a simdilik memnunuz. Insaallah beklerim canim.

yastuf said...

Gercekten cok kullanisli bu kavanozlar ben de 3 tane almistim ,az aldigima pisman oldum kullandiktan sonra.

Unknown said...

Yasemin,bu kavanozlarin ic hacminin bir paket bakliyati tam tamina almasi guzel!cunku bakliyatlari peketlerinden kullanmayi sevmiyorum.