Monday, March 01, 2010

dert?

Haftasonu ordan oraya giderken biraz okudum kitabimi, hala arabada, gun icinde bir inip alamadim.Usengeclik,tembellik,simdide uyuyamiyorum...

Gunler su oldu akip gidiyor demistim ya hala devam ediyor po hizda gurul gurul akmaya..

Haftasonu kardesler,anneler,babalar birlikteydik,guzel gecti gecmesine de, Asaf Ihsan yorgunlugumda bir hayli ustumde,ailede halime acimayan yok, herkes kiyisindan kosesinden tutuyor isin ama cooook hareketli,hepimizi en cokda beni yoruyor...Bilemiyorum halimiz ne olacak boyle...

Su siralar evin tullerine taktim, begenmiyorum, aslinda soyle soyliyim yatak odasininkini ozellikle begenmiyorum. tulcuyede uyuz oluyorum. Ucuz ucuz ama guzel guzel tuller gordukce sinirim iyice tepeme firliyor, millet yari paraya ne tuller ne modeller yaptirmis,biz duz duz tullere,puffff neyse...

Bugun temizlikde cok derine inmeyecektim,ama dayanamadim,yine ortaligi kaldirdim,birde ustune baska bir suru is, kucuk kimyon kavanozunu dokulmesi mutfak temizligim,oglanin yikanmasi...hatirlaken yoruluyorum...

Saat bakiyorum,salon icin benim begendiklerimi esim begenmiyor,onunkileri ben,salona aldigimiz saat yatak odasi saati gibi. Begendigim bir tane var netten, onunda fiyati yuksekmis,bana kalsa alicamda....Saatciler carsisi falan yokmu acaba, nerden bulunur,nerden bakilir cesit cesit guzel saatler?

Dunyanin binbir derdi icinde dertlerimi yazarken utaniyorum,ama yazmayyincada rahatlayamiyorum, bu benimterapi yontemim:)

2 comments:

Ayşe said...

İnan iyi geliyor insana yazmak, paylaşmak Arzucugum bee...ve bende seni okumayı seviyorum :))

Demek Asaf İhsan çok hareketli..Allah kolaylıklar versin cnm..perdeler üzmüş seni ama umarım günlümne göre bir saate tez vakitte rastlarsın..

Unknown said...

sagol canim benim:)