Tuesday, March 02, 2010

MIM

Seyma mimleyeli cok oldu, ama ben bu mimler hususunda oteden beridir pek bir yavasimdir, vaktim olur aklima gelmez, aklima gelir vaktim olmaz..Iitraf ediyorum cantamin icindeki fisleri, attim onlarla birlikde hayli daginikdi cunku, bu en son duzenlenmis hali:PP kagit ve islak mendiller her zaman bulundururum ama bu haftasonunu cocuklar nezle gecirince kalmamis cantamda tek eksik onlar birde Asaf Ihsan'in yedek camasirlari. Hemen her cantamda bir bez poset kutusu olmasa bile bir bez poseti bulunur. Su turunculu pembeli icinden yezil poset fiskiran sey. Birde disposal kagit gibi alt degistirme bezlerinden olur, oda eksikmis simdi gordum:)Araba anahtarida bugun girmisti cantama, her zaman olmuyor. Gozlugu tasiyorumda bir kere cikarmiyorum kabindan, oyle okuyorum kitabimi. Kitap muhakkak tasiyorum ister arabayi kullaniyim ister kullanmayim, dursun belki bir yerde beklerim canim sIkIlmasin:PPsekeri annem vermisti taaa ne zaman kalmis. kizimin tokasi gecen haftalardan kalma.Krem hep tasinirim tasimasamda arabada olur zaten. Hand stenizer her bir yaninimizda var, cantada arabada, evdekileri gecende arabaya tasidim pek kalabalik gozuktu gozume:POralarda duran kucuk bir cantacik var makyaj malzemelerini koydugumuz kucuk seyelrden. Iste onun icinde, ayna, cocuklarin benim nufus cuzdanlari birde koku bulunur, birde tesbih. Tarak benim onceden yanimda tasidigim seylerdendi ama sagoolsun cocuklar birakmiyor. Su yazin muhakkak olur. Evet ya cok sey tasiyorum ondan belkide kas yapiyor kollarim:)))

Edit: Mimlemeyi unutmusum ben:)Sena ve Bera'nin seker anneleri Ozlemcim ve harika esarplarin adresi Victoracim fotograflari bekliyorum:)

3 comments:

... said...

arkadaşımın çantası da çok şıkmış. zevkli hanımsın vesselam :)

Unknown said...

thanx sekerim:)Buarada ben mimlemeyi unuttum,seni mimlesem cantandakileri paylasirmisin?

... said...

vaay onore ettin beni :) mimleri severim merakıma iyi geliyor ama bilmem ki ayıp olur mu acaba mim cevaplasam, hani blogcu değilim ya. teşekkür ederim canım :)