Thursday, April 08, 2010

Kina Gecesi...

Son iki senedir gidiyorum kina gecerlerine...Cok keyif almadigim adetlerden biridir kendisi. Anlayamam anlam veremem gelinin aglamasi icin verilen ugrasa...Kizim cok seviyor bu alaturka adetleri. Sirf onun icin gidiyorum desem:)Kimse kirilir, hatirdir gonuldur gibi kaygilarim yok bu hususda acik ve net kalbim sadece kizimin gonlu hos olsun diye yaptigim bir aktivite benim icin. Bu aksam gittigim kina gecesinde bir tanidik"bizim artik boyle yerlere gelmemiz lazim zira cocuklarimiz var "dedi. Acikcasi bunun bile cocuklar icin ayri bir yatirim oldugunu dusunmemistim hic:) sasirdim hemde cok:) 6 yasinda bir kizin evlenecegi gunu dusunup, yatirim olsun diye kina gecelerine katilmak cok afedersiniz dogmamis cocuga don bicmekle es deger gozumde:P Hasili kelam iki muhabbet ettik yeni tanistigim kafa dengi biriyle, tek eglencesi o oldu bana...

2 comments:

Anonymous said...

:))) gecnkizken en cok da bu sebepten gitmezdim kina gecelerine:)

Arzucum alakasiz olcak ama ruyamda gordum sizi. Size gelmishtim. Eve cikmdan apartmana soyle bir bakiyorum acaba hangi katta oturuyorlar diye geciriyorum aklimdan ki balkonlardan birinde sabahligiyla sarkisoyleyen bikadin...:) Diyorum bu Arzu'nun alt komsusudur kesin:P Enteresandi:DDD
Havva

Unknown said...

Havvacim:))))ay insaallah bize gelmen ruyalarda kalmaz:)