Saturday, April 10, 2010

Yagdanlikla alakali son posttur kendisi:)(umuyorum:))

Yagdanlik, yagndanlik dedim durdum bir zaman...Buldum sonunda gonlume yakin bir tane, tam gore degil ama yakin, yazdimda zaten uzun uzun hakkinda...

Ama bugun ne oldu begenirsiniz. Ben bir arkadasin daveti uzerine oglunun dis bugdayina katildim, dis bugdayi bardaklarda servis edilmisti ve bardaklardan sadece ikisinde su altin para gorunumunde cikolatalardan vardi. Ilkini ben bulunca hediyeyi secme hakki sunuldu, bende boyle seylerden pek sIkIldigimdan kizima verdim secim hakkini, derken ne cikti hediye paketinden dersiniz?evet bildiniz YAGDANLIK:)))bir sey bu kadar ihlasla istenirmis, keske baska bisielrde isteseymisim:P

Cok tesekkurler arkadasim!

3 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Gonlun temizmis:)
Gule gule kullan canim...

Unknown said...

oyle mi dersin Seyhancim:)sagol canim, insaallah husnu zan ettigin gibi temizdir gonlum:))

tedarikmucize said...

bencede gönlün çoook temizmiş ki sana nasip oldu :) hiç aklımda yoktu yağdanlık almak görünce çok hoşuma gitti bundan güzel hediye olur dedim ve aldım kısmete bak :)

güzel günlerde kullan. inşallah kullanışlıdır :D