Wednesday, September 08, 2010

Bayram...

Turkiye'de kendi evimizde ilk bayramamiz olmasi bu bayrami biraz daha farkli kilsada bize, anne ve babalarimizin memlekette olmasi hatta hatta halihazirda Istanbul'da yasayan 3 abimden 2'sininde aileleriyle ve anne-babamla birlikde bayrami memlekette geciriyor olmasi biraz buruk yapsada icimi yine de farkli bana...

Kac gunlerdir bayram temizligi var evimizde...

Ben annem gibi baklavalar, yufkalar acmadim, aldim ama...:)

Arefe gunu kabir ziyareti yaptik esimle, tipki annemle babam gibi...

Gumus sekerlige cikolatalari da koydum...

Cocuklarin bayramliklarinida utuledim...

Aslihan'a bayram hediyesini alamadim bu sene, ama yarin bir bayram ziyareti oncesi bir araya dereceye sIkIstirmayi dusunuyorum, oncesinde begendigi oyuncak ekmek kizartma makinesini...Bayramin ikinci gunu dogum gunu ayrica...

Yarin kahvaltiya cekirdek aile olarak bizbize olucaz insaallah, ikinci gunku kahvaltiya misafirlerimiz var...

Bizimki boyle telefon telleri uzerinden gecek bir bayram gibi olsada, elimizi opecek kadar buyumus, bayrami gunlerdir bekleyen, heyecanlanan miniklerimizin olmasi bayram keyfini yasatacak eminim:)

Sizlerde bayrami keyifle yasayin insaallah! Bayraminiz mubarek olsun!

1 comment:

yastuf said...

Hayirli bayramlar:))