Saturday, September 04, 2010

Bir C.tesi gunu...

NY'dayken nerdeyse hic gitmedim Zara'ya (belki bir kere girip ciktim:)), ama Turkiye'ye gelince ve ozelliklede oglumun o tombis ayaklarina gore ayakkabilar bulabildigim sayili yerlerden biri olunca en cok ugradigim magzalardan biri oldu. Bugun caddedeki magzasina gittik, diger yerlere gore cok daha fazla cesit oldugunu soylemeliyim. Arti diger magzalarinda nerdeyse hemen herzaman combine edecegim urunlerin sizelarini bir turlu tutturamiyordum,birinden biri kalmamis oluyordu cogunlukla...Birde fiyatlar arasinda farkliliklar gordum, olmamasi lazim diye dusunuyorsunuz eminim. Ama vardi bir kac urundede olsa dikkatimi cekti bu durum...mesela bir ayakkabiyi 3 gun once diger bir magzasinda Caddedeki magzasindan 20 lira daha fazla bir fiyata gordum. Bu durumuda anlayabilmis degilim...

Evimize donmeden gecen haftaki pazara ugramazsak olmazdi, iftara cok cok az kaldigindan bir girip ciktik. Bugun pazar, cok daha fazla cesit ve marka barindiriyordu ama ne yazikki vakit az olunca ayrintili bakma imkanimizda olmadi...Kisa alisverisin kari Bershka ve Zara(orginal) marka iki tshirte 15 lira vermek oldu:) Seviyorum boyle alisverisleri. Ucuza kaliteli aldigim her birseyi daha cok seviyorum:P

No comments: