Saturday, December 25, 2010

Uyku kacinca...

Genellikle uykum kacinca buraya birseyler yaziyorum...bu aksamda kacan uykunun pesinden kovalamadim pek fazla:)

Kac gundur hava pek guzel,bugunde guzel sayilirdi...Parka gitmeyi kararlastirdik B'le.Onlari da alip gittik. Iyi guzel oynadi cocuklar,kuma doydular mi bilemiyorum ama ben bir sure doydum kuma...Balikciya ugra balik al,koca beyin cani salmon cekmis.Markete git, taze zencefil al,eve gel,cocuklari kapi girisinde soy dok, birini karga tulumba kuvete sok,yika pakla,giydir, uyut. Ogle uykusu yapmamis bir veledi 6'da uyutmak adetimden degildir ama yapacak birsey yok zira bugun onun mizirtisini kaldiracak bir kafada degildim...Kucuk uyudukdan sonra bende kanepede sizayim istedim ama ne mumkun!Bir ara dalmisim kizimin"anneeee"yle baslayan bir cumlesiyle uyandim. Kafam tam anlamiyla sepet olmustu. Baligi pisirdim.Buruksellahanasi yaptim,ama yerken gordum ki,yikamak yeterli degilmis,haslayip suyunuda suzmeliymis,zira kucuk kucuk bortu bocek cikti icinden, bir sure bruksel lahanasi gormek istemiyorum:((( Aksam cay faslindan sonra kafam yerine geldi...Gecende bir arkadasin Turkiye'de cocuk buyukmenin rahatigindan bahseneden bir sozu vardi Face'de. Katilmiyor katilamiyorum...Zira bende yurtdisindayken Turkiye' de cok daha rahat olacagini dusunurdumher birseyin.Ama davulun sesi uzakdan hos geliyor. Annem karsida yasiyor,kayivalideyide evde bulana ask olsun:) hos birakmis olsam 20 dk sonra oglan cok agliyor diye telefon geliyor:)yani varya cocugun varsa dunyanin her bir yaninda ayni endise yureginde cocugunu emanet edip cikiyorsun. Belki kiz kardesi olanlara Turkiye'de hayat daha kolay, benim olmadigi icin bilemiyorum. Bazen NY'da hayatin daha kolay oldugunu dusunuyorum en azindan babysitterlik yaygin bir durum. Burda oyle birsey ben henuz bulamadim. Zaten yardima bile biri zor bulunuyor. Onlarda doymus paraya:) En son temizlige gelen hanim daha once gittigi evden bahsedip,"Kadin daha cok verdi ama gitmiyorum Ona, beni bir kere tersledi"demisti:) dusunuyorum da biz hic mi terslenmedik, yada esimiz gulluk gulistanlik bir ofis ortaminda mi,kimlerin nelerin kahrini cekiyor insan yeri geliyorda ama dedigim gibi yardima gelen hanimlar burunlarindan kil aldirmiyor yada bana oylesi catiyor bilemiyorum, yada yada cok cok ihtiyac hissetmesem birinden benim icin -ucret karsiliginda olsa dahi -birseyler yaptirmak agir geldiginden mi cokmu yuz buluyorlar...

2 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Arzu'cum senin gibi bende kizkardes fakiriyim. Hatirliyorum liseye gidiyordum anneme yalvariyordum "annecim n'olur bir kizkardes yap bana" diye:))

ps: himmm demek ny.da hayat daha kolay bunu koca beye soylemeliyim:)

Unknown said...

Bende anneme benden sonra bir tane daha niye dogurmadin derdim, diyorumda:)

Seyhancim,bir gun yurtdisinda yasayip Turkiye'ye donmeye dusunenlere fikir olsun diye karsilastirmali bir yazi yazmak istiyorum:)