Thursday, December 23, 2010

Mutluluk aslinda ne kolay sey:))

Fotografi yarin ama...

Okula ilk basladigi gunlerde kizima, okumayi ogrendigi takdirde oyuncak birsey hediye edecegimi soylemistim...Bir aydan fazladir okur yazar cok sukur Allah'a...tabi hal boyle olunca ben bu sozumu unuttum, ta ki haftasonu o bana bu durumu hatirlatana kadar...Eline oyuncak bir camasir makinesi almis, satin alip-alamayacgimizi sordu, bende pek tabi o an icin alamayacagimizi soyledim. O da samar gibi"ammmmaa ammmaaa bana okumayi ogrendigim zaman hediye alacagini soylemistinnnn, bendeeee okuyabiliyorum da yazabiliyorumdaaaa" dedi ama ben yine de almadim,dusunmem lazim dedim:)cok sukur ki Hayir'i HAYIR olarak algilayabilen bir kizim var:) Hasil-i kelam pazar gununden beri pek bir taktim bu duruma. Bugun ev isi vs vs coook yorgundum ama tembellik etmedim:) Oglani kaptim,ilk once kuru temizlemeye,sonra markete,firina ve organik markete ugrayip,oyuncakcinin yolunu tuttum...O haftanin indirimli urunu olan mutfagi kapip geldim. Aman da aman en kocaminda degil ama O'nu cooook mutlu edecek buyuklukde:) Eve geldigimde servisden henuz inmis kapida bizi bekliyordu, Koca paketin kendisi icin oldugunu gorunce gozleri kocaman acildi, hizla acmaya basladi ve bayildi:)))""annneccciiimmm nasi guzel bir hediye almisssiiin,nasi dusundun boyle birsey almayi, nerdennn aklina gelddiiii,cooook coook tesekkur ederim, kesene bereket anneciiiimmm, Allah razi olsun" dedi. Bu aksam nasil mutlu oldum anlatamam:)Mutfagini odasinin bir kosesine kurdu,oynaddiii,oynaddiiii:) Asci sapkasina bu mutfak cok iyi gittii:)Butun gun okulda arkadaslari ve o asci sapkasiyla oynamislar:)Bunuda duymak bir harikaydi zaten:)

No comments: