Sunday, December 12, 2010

Karisik

Cocuklar hasta yine,ust solunum ollariyla alakali bir durum. Doktora gittik ,yine viral...Bu durumda belli bir kac ilac kullaniyoruz... Allah affetsin, kis mevsimini nerdeyse hic sevmiyorum. Gerci hava gunesli oldugunda sogukda olsa guzel geliyor bana...Hani ekseriyanin bir yagmur fantazisi vardir, ya yagmurda yurumeyi sever,yada yagmuru izlemeyi,yoktur benim boyle heveslerim,yagmur yagsin camdan bakiyim, yagmurda gezeyim vs vs... gerci yaz yagmurunu seviyorum nasil bir tezatsa:Pcabuk bittiginden olsa gerek, hemen ardindan gunesi ve sicagi gormemde cok etkin belkide...

Dun yagmur-kar vardi, birde ustune tesisatla alakali bir seyin yenilenmesinden oturu ustalarin olmasi ve islerinin normalden 3 kat daha uzun bir surede hallolmasi, beni bunaltti...Aksaminda alisverise gittik de stress attim:)))Bugunde ustune bir magzanin outletinden kac zamandir istedigim cay bardaklarindan bulunup ustunede kupa-tabak takimi alinca mutlulugum tavan yapti:))

No comments: