Tuesday, December 07, 2010

Sivilceler...

Ergenlik doneminde bile yuzumde ayda bir taneden baska sivilce cikmazdi...

20'li yaslarla basladi sivilcelerin tamamen hayatima girmesi...

Stresse bagli olmaksizinda cogaldigi oldu...

Hadi oncesinde okuldiu, cocukdu, evdi stressdi...Okul bitti,stressde buyuk olcude gittii...

Hamdolsun hayatimizda her birsey yolunda herkesde oldugu gibi ufak tefek seyler haricinde sIkInti edebilecegim ciddi bir durumda yok ama sivilcelerim bana gore hala cok...

Kafama gore cilt temizleme urunleri de aldim bir donem, bir hafta duzenli kullandiysam ertesi hafta aksattim...

Ama sivilcelerim hic bir temizleme urunune bagli kalmaksizin artti azaldi,kendince yuzumun T bolgesinde takildi durdu...

Artik yas 31 olunca bu ise bir cozum bulmali diye dusundum sonunda...Doktora gitmeye karar verdim. Iyi bir hastanede, doktorunda iyi olabilecegini dusunerek randevu aldik...Ilk izlenimlerime gore soyleyebilirim ki iyi,ilgili,hos bir hanimdi... Sivicelerimi orta siddetde buldu, ona gore tamanlamiyla orta duzeyde bile degil nerdeyse iyiye yakinmis ve ailede varolup bana miras gelen birseymis,muhtemelende 40 yasina kadar boyle artip azalip gidebilirligi olabilirmis...6 ay kadar tedavi surebilirmis...6 ay ilacla halledilebillecek birseyse ne mutlu...Antibiyotikler, gece-gunduz temizleme losyonlari ve birde cilt temizleyici verdi, doktor. Esime gore dunden bu yana azalma bile varmis:)buna inandigimi soylemeliyim. Ozellikle cene kisminda sanki sivilce lekeleri azaldi:)5 hafta sonra ilaclarim bitiyor.Umarim sivilcesiz bir cilde hayirlisiyla kavusmus olurum...

6 comments:

nohut oda said...

gercekten bazen bunun bıe sebebı olmayabılıyor stres en buyuk faktor bence..bazen fazla temızlemekde ıyı gelmıyor basıma geldı ordan bılıyorum:)
gecmıs olsun ıns ıse yarar tedavın..

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Insallah sifa bulursun canim. Bildigim kadariyla Seyma'nin bu konuyla ilgili bir yazisi vardi. Belki fikir verir:)
opuyorum seni ve kuzularini

Unknown said...

Gulcan umarim ise yarar..

Seyhancim, Seyma'nin yazisini hatirliyorum ama artik kafama gore birsey kullanmak istemedigim icin doktora gittim aslinda..tesekkurler yinede;)

Unknown said...

Benimde ciddi sivilce sorunum var gerci pek belli degil ama yag bezeleri gibi, Paris'te duzenli dermatologa giderdim, canada'da napmaliyim bilmiyorum tuhaf tuhaf ilaclar verdiler yuzum alerjik reaksiyon gosterdi bir daha da gitmedim. Cok sinir bozucu bir durum

Unknown said...

Taze Anne oncelikle hos geldin. Benim yuzumdekilerde bezeli turden. Bununicin antibiyorik,sabah-aksam farkli merhemtarzi ilaclar kullaniyorum. Simdilik sivilcelerimde iyilesme var gibi. Umarim sende iyi bir doktor bulabillirsin...

Unknown said...

Tesekkur ederim oncelikle :) Benim en buyuk sorunum tembelligim ve usengecligim. Hic birseyi 1 haftadan fazla duzenli kullanmiyorummm bu nedenledirki sonucunu tam alamiyorum. Proactive diye bir urun aldim. Kullananlarin cogu cok memnun ama ben urunu 2 hafta kullaniyorum 2 ay kullanmiyorum. Degismem sart.