Thursday, December 23, 2010

Miniklere Asci Sapkasi:)





Fikir,anlatim Pratik Anne'den
Gecenlerde pratik annenin blogunda gezinirken bu sapka yapimini gordum,yaparmiyim, yapamazmiyim diye dusunurken, Ikea'dan metresi en ucuz olan kumasdan kestirip eve geldim.Bir kac gun bekledi,zira mezuram bile yoktu:) Dun market alisverisi sonrasi,terzide pantolon pacasi yapilmasini bekllerken,nasi gecer bu vakit diye dusunurken tuhafiyeye gidip mezura almak geldi aklima. Evdeki yagli kagittan kalip cikardim,acikcasi halada yapabilecegimi dusunmuyordum.Kestim bictim,makinem olmadigi icin her birseyini elimde diktim. Sonra ne mi oldu bana ve kizima gore harika bu sapka oldu:) Oyle cok sevdiki bugun ogretmenine ve arkadaslarina gostermek icin okula goturdu..Tesekkurler Pratik Anne...

2 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Cok guzeeeel Arzu'cum. Aslihanima da pek bir yakismis, masallah...
Ustteki resimde tezgah biraz alcak kalmis Aslihan'a:) Alttaki 2 foto super!!! Tekrar masallah subhanallah...
Bu arada sende cevherler varmis:) Yol gosteren p.a. olabilir ama sende de ne beceri varmis sekerim:) Optum seni ve guzel yavrularini...

Unknown said...

Seyhancim tesekkurler:)yok yok gercekden pratik anne guzel anlatmis, elimde dikme olayi beni biraz oyaladi ama yarim saat surdu surmedi,dikis makinesinde 2 dk'da olurdu eminim. Simdi birde onluk yapayim istiyorum:)