Sunday, February 13, 2011

Alisveris:)

Kac zamandir magaza magaza gezmiyorum...Ozledim mi?ozledim, ama cocuklarla cok zor,hele kizimin 15 gunluk tatilinde bir magzaya adim attigimi hatirlamiyorum...su siralar, ya Limango'dan yada Face'den uygun fiyata esarplar, elbisler satan bir sayfa var ordan aliyorum alacaklarimi...Tabi hepsini bulabilmis degilim...Farkli bir iki etek,guzel bir kac pantolon birde krem rengi bir triko istiyorum:) cok mu sey istiyorum:) Esarp, ozellikle mavi ve lacivert tonlarinda esarplara doymus durumdayim,iki tane ben aldim,bir tanede dun komsum hediye etti:) yok boyle komsu:)Gecen aksam yeni acilan bir esarp magzasina gitmisti,donusde bana ugrayip esarplarini gosterdi. Ertesi gunde iclerinden en cok begendigimi gelip hediye etmez mi!Kelebek kelebek cok guzel:)dunden beri takiyorum:)

No comments: