Monday, February 07, 2011

Haftasonundan beri Istanbul'da harika bir hava var...Kizim bugun"anne ilkbahar mi geldi?"diye sordu desem daha aciklayici olur belkide:)

Cocuklari alip semt pazarina,ordanda markete gittim...Kizim pazara gitmeye bayildi:)oglum zaten alisik...Pazara gitmeyi sevmeyyen ben nasi pazar canavari oldum anlayamiyorum,yaslaniyorum,yaslandikca degisiyorum:)

Pazar cikisi, komsularimla karsilastim, iclerinden biri daha 3 aylik bebegini kapip gelmis,hem gunes gorsun hem gezsin hemde alisverisini yapsin istemis:)

Komsum, bebek demisken:) gecen yilin son ayi ve bu senenin ilk aylari nufus patlamasi var...Ne cok dogum yapan oldu...yapacak olan var..En cok da karsi komsumuza sevindim. Ilk tasindigimiz gun bize guzel bir masa kurup davet eden ve sohbetimiz ilerledikce,cocuklarinin aslinda kendi oz cocugu olmadigini ogrendigimiz 50 yaslarinda olan komsumuz...O aksam ne cok dua etmistim O'nun icin:)Esinin ilk esinden olan iki evladini buyutmus...simdide kendi oz evladini buyutuyor...Onunla karsilastikca icim guluyor,oyle guzelki enerjisi,bebegi oldugundan beri bulutlar ustunde sanki ve onu gorunce o havayi soluyorum bende:))...Masaallah,Barekaallah.:)Birde O'nunla her kasilasmamizda gencligimde bana lutfedilmis evladlarim ve annelik duygusunu yasayabildigim icin cok ama cok sukrediyorum...Allah bizlere ve evladlarimiza hayirli omur nasip etsin...

No comments: