Wednesday, February 02, 2011

...


Dun sabah kar vardi, sitenin spor sahasinin zemini bembeyazdi...kar azdi,ogleden sonraya kaldi kalmadi...ama biz cocuklarla kahvalti sonrasi hemen kendimizi disari attigimizdan biraz keyif yaptik...Sonrasi evde bana bir dolu is:)
Ozellikle kizim tatilinde guzel vakit gecirsin diye hergun O'na aktivite bulmaya,her gununu bir onceki gunden farkli hissetmesini saglamaya calisiyorum...
Bugunde bir farklilik olsun dedim, ilk defa iki cocukla sinemaya gittim,inanamiyorum bu duruma,keyiflede izledik animasyon cizgi filmi:) Oncesinde animasyon filmleri izlemekden keyif almazdim...Cocuklar insanin hayatinda ne cok seyi degistiriyor...Yapmam dedigini yapiyor,sevmem dedigini seviyor, buluyor insan kendini:)
Buarada okul cocuklar icin elzemmis, hakikaten iki cocugu helede kis gunu aktivitesiz evde zabt etmek coook zor...Ben 4 cocugum olsun istiyordum ya,sanirim ikinin ideal oldugunu dusunmeye basladim:)

2 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

biz kardan biktik bu sene. Tovbe yarabbim Allah'in gucune gitmesin... Yagmur yagsa keske:)
Iyi tatiller size Arzu'cum.

Unknown said...

Seyhancim, ben her bir yanin bembeyaz olmasini daha cok seviyorum...yagmur=camur demek benim icin:)