Thursday, February 03, 2011

...

Bugun siparis ettigimiz bir mobilya geldi, montesi ne uzun surdu,bekle bekle bitmedi,bir sure hayirlisiyla evde usta gormek istemiyorum lutfeeeennnn...Gecen haftada anten kablosu problem olmustu bir dolu usta gelmisti. Zaten oncesinde malum patlayan seramikler...Hafta yok ki eve usta girmesin...simdi geldi aklima hos yarinda usta gelecek mecbur cunku bugun gelenlerin unuttugu bir mobilya var,monte gerektiren...Kabusum oldular... bir sure eve birsey almayi dusunmuyorum...hatta alisverise bile cikmasam cok iyi olacak...

Tatilin bilmem kacinci gunundeyiz,bugun en mutlu olduklari gun sanirim...Kuzenlerini gorduler...yaptiklarinin tarifi afacanlik degil, kudurmusluk:))

Bugun esimin calistigi kuruma gelen ekipden biri NY'dan tanidik cikmis,esimde ortak tanidiklardan bahis acinca,bir tanidigimizin 6 aydir Istanbul'da oldugunu ogrenmis,sonrasinda tlfda gorusmusler.Dunya'nin kucuklugunu bir kez daha gorduk:)


Dunden beri malum olum gundemde...ne cok uzuldum,en cokda '79 lu biri olmasi sarsti beni, zira benimle yasit,olum ne cok yakin bize.Bir varmis bir yokmus...Haberi ilk okudugumda nefes alamadigimi hissettim olumun yakinligini bir kez daha hatirlattigi icin belki de...Allahim kendinden uzaklastirmasin,Riza-i Ilahisine uygun hareket etmeyi nasipetsin...

No comments: