Wednesday, February 23, 2011

Kabak tadi:)


Hemen her hafta pazara gitmek icin bir sebeb buluyorum:)Bu haftaki sebeblerimden biri de kabak:) Esimle cok sevmemize ragmen, aman da aman her hafta pissin kabak tatlisi yiyelim olmuyoruz...Esim genelde,kayinvalidelere gidince, ben hic kabak tatlisi pisirmiyormusum gibi"aaaa kabak tatlisi varmissss"diyip yumuluyor tabagina:)

Bu haftada iki ince dilim aldim.Dun pisirdim,yarisini komsuma getirdim, yarisi bize kaldi...Ben sunumda muzlu,tahinli, balli,serbetli daha cok seviyorum,uzerinede biraz ceviz ilave ediyorum. Hos bunun serbeti az oldu biraz ama guzeldi:) Her zaman bir dolu artan kabak bu kez cok cok az artti. Cok sukurki onunla ekstra bir tatli uretmek zorunda kalmadim:) Hersey kararinca guzel:)

5 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Arzu'cum bende pisirdim bugun hemde sabah sabah:) yemek icin sogumasini bekliyorum. bayiliyorum bu tatliya... Ellerine saglik...

Unknown said...

Canim seninde ellerine saglik afiyet olsun:)

Anonymous said...

kayinvalideler ne demek ????

Deli Anne said...

Ben çok severim bu tatlıyı lakin sizinki bayağı çeşitli olmuş.. denemeli.. sevgiler.

Unknown said...

Deli Anne,hosgeldin:)bakalim boylesini begenecekmisin:)