Friday, February 25, 2011

Hastayim, Asabiyim...

Iki gundur bir kiriklik var ustumde,ozelliklebogazim yara gibi garip bir halde...Bugun sinirliyimde ayrica,dun gece gec yatip sabahin nurunda kalkinca boyle oldum. Ustune birde halsizlik tavan yaptirdi sinirlerime...

Sabah arabaya binicem bir baktim lastik yine inik. 2 -3 haftadir durum boyle.. iniyor esim benzin alirken sisirtiyor butun hafta oyle kullaniyoruz. Bugun civi girmis oldugunu ogrendim, en nihayetinde yaptirdim.Saka gibi 10 lira etti:) Esime 10 liraya yaptirdim diyince"zaten oluru o" demezmi:) nediyim bilemiyorum rahatligin boylesi:)iki haftadir lastik sisirmeyle ugrasirmi bir insan 10 paradan sebeb:)erkekleri anlamak cooook guc:)

1 comment:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

gecmis olsun arzucum. ihlamurla zencefili kaynatip ic. sifa olur insallah...umarim biran once atlatirsin. 2 cocukla Allah kolaylik versin. Anneler hasta olunca ev tepetaklak oluyor:)