Saturday, March 12, 2011

Indirim:)

Bu hafta yanimda cocuklar ve esim olmadan ciktim disari:)Normalde onlarsiz bir yere cikmam, hele esim olmadan alisveris yapmayi hiiic sevmem:)Bugunden sonra farkli olabilir ama:))Yakindaki sosyetik pazara gittim, oyle cok gezmisimki 2.5 saatte eve geldim:)Aslinda cok birseyde almadim, ama nasi o kadar cok durdum anlamadim:)Eve geldigimde bacaklarim sizliyordu...Hemen yemek yapmaya koyuldum. Yemek yedikden sonra, masa falan toparlamadan uzandim, zira cooook yorgundum, biraz dinlendim. Aksam solugu Armine'de aldik:) Ben en cok Altunizade'deki subesinden alisveris yapmayi seviyorum. Calisanlari bir harika:)Buarada 3 tane esarp 105 lira inanamadim soktayim, hemen aldim, hala aklim baska alamadiklarimda:) Cantami bayilarak aldim:)Elbiseler her birsey cok cok ucuzdu. Bir etek almistim sonbaharda etek resmen %75 ucuzluga girmis, bir tanede baska rengini aldim:) Ayni modelin farkli renklerini alma huyum vardir, birseyi giydigimde rahat etmeye goriyim:)Allah agiz tadiyla giymeyi, kullanmayi nasip etsin insaallah...Hemde benim gibi indirimin son gunlerine bu yaziyi okuyanlarda yetissin:P

2 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

cicilerini gule gule kullan arkadasim. Sana ne giysen, ne taksan, ne kullansan yakisir. %75
indirimde supermis:)

Unknown said...

Seyhancim cok tesekkurler canim:)