Monday, April 18, 2011

Bugun esimle pazara gidecektik. Oglum hic olmadik zamanda uyudu. Aslinda onu uyumasini saglayan bendim. Esimin o kadar erken geebilecegini tahmin edemedim:) Kizimda okuldan gelmemisti. Aklima komsumu aramak, kizinin cocuklarla kalip kalamayacagini sormak geldi. Sagolsun kizcagiz hemen geldi. Oglani birakip ciktik, kizimda okuldan geldiginde komsumun kizi karsilamis oldu:) Bizde esimle pazara oradan markete gittik. Deneme yanilma yoluyla tecrube edip urunlerini en cok begendigim tezgahlardan alisveris yapiyorum ben pazarda. Pazar esnafi tanir oldu artik beni:) Bugun esim, ben alirim alinacaklari desede "yok sen bilmiyorsun benim tezgahlarimi"diye takildim pesine:)) Bu hafta misafirlerim olmasa bu kadar istekli olmazdim pazara gitme hususunda...

Marketten Lezzet dergisi aldim bir tane. Bayildim bayildim icindeki her bir tarife...Carsamba'ya denemek istediklerim var...yarin eksik malzemeleri tamamlayip yapmayi dusunuyorum...

Bugun hava pek yagmurlu, yarinda oyle olacak gibiymis, umarim Carsamba'ya gunluk guneslik olur. Gunesli havalarda misafir agirlamakda daha keyifli bence:)

Cok yorgunum, su misafir isini bir atlatayim coook rahatlayacagim insaalllah...

2 comments:

gunlukcugum said...

BENDE YAGMURLU HAVALARDA MISAFIR AGIRLAMAYI SEVERIM YOKSA AKLIM DISARDA KALIR GEZEMEDIM DIYE)))
KOLAY RAHATCA AGIRLARSIN MISAFIRLERINI INSALLAH...

Unknown said...

Emine:)))hava yagmurluyken bir kasvet bir karanik olur ya, hic sevmem o havayi ben...ama sukurki misafirerim gedikden az bir zaman sonra hava acti:))Cok sukur guzel gecti ama abartip o kadar cok cesit yapmasam daha iyimis:)