Friday, April 22, 2011

Carsamba gunu misafirlerimi iyi agirladigimi dusunuyorum, pek memnun ayrildilar zira;) Ama cok fazla cesit yapip olculerinide abartinca bir dolu birsey artti. Guvenlige gonderdik buyuk bir kismini, yetmedi, ertesi gun eltime gittigimde getirdim diger bir bolumunu, evde kalanlarida bugun gelen komsumun kiziyla yedik ama biraz daha artti:)Nasi bir goz doymamisigiyla yaptiysam artik...Bir sure, uzunca bir sure kek, borek gormek istemiyorum...Gerci Sali gunu bir aksilik cikmazsa insaallah misafirlerim olacak mecbur yapicam birseyler, Carsamba gunude akraba gunumuz var yine...borek pasta olabilirligini dusundukce midem kalkiyor bu kadar doydum..Menuyude yazayim bir dahaki gune ayni seyleri yapmiyim:)) Sehriye salatasi, avci boregi, ispanaki tart, cikoatali kek, kakaolu kek(cikoatali keki cocuklar azaltinca mecbur yaptim:)), cikoatali pasta,patlican salatasi, semiz otu salatasi, yogurtlu sebzeli salata,labne penirli kurabiye, annemin yaptigi gozleme, eltimin yaptigi kandil simiti, yaptigim ama begenmeyip masaya koymadigim icin menuden saymadigim su boregi...

Sali gunune en fazla 5 cesit diye kendime bir sinir koydum, yoksa ver ver ye ye bitmeyen bir cok sey yapiyorum...

Labne penirli kurabiye Lezzet dergisindendi goruntusu ayni fotograftaki guzelliginde oldu ama tadi oylemiydi bilemiyorum, yalniz cok begendigimi soyleyemeyecegim...Sonradan dusundum de, keske tozseker yerine pudra kulansaydim, daha guzel bir lezzet olabilirdi belki...Cikoatali kekde ordan.. cocuklar ve yiyenler bayildi, ama kurabiyeler neden oyle oldu, hala bir fikrim yok...

2 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Arzu'cum ellerine saglik...
Ben eminim ki hepsi cok guzel olmustur. Senin seker hamuruyla yaptigin o pastanin hem tadi hem goruntu hala dun gibi aklimda...
Kuzulari ve seni opuyorum...

Unknown said...

Tesekkur ederim Seyhancim:)bizde sizi cook opuyoruz:)