Sunday, May 29, 2011

Dis Sorunsali...

Ilkokula baslamadan baslladi dis problemlerim..lisede zirveye ulasti, bir-2 aylik bir tedaviden sonra 11 tanecik dolgum oldu...Evlenmeden once varolanlara yenisini eklettim...Derken hamileliklerim yine dislerimle olan problemlerim... 3-5 senede bir dolgu yaptiriyorum, cok sukurki varolanlari yeniletiyorum...Bu seneyse degisim gerekenlere 2 si kucuk 3 tane daha eklendi..yani nerdeyse agzimda dolgusuz dis kalmadi...Bugunse on dislerimden sagdakinin hemen yanindaki sararmis olan kisim dolgu yapildi.. Ya Rabbim, Allahim alismadim bir turlu, sanki dolgusu fazla kacmis gibi, sanki diger disimden daha enlice duruyor gibi...Esime gore bir fark yok, bana goreyse iki on dis arasinda fark cok...Hekime goreyse on dislerim kelebek diye tabir ettikleri bir tarzdaymis o yuzden disin yan tarafindan yapilan dolguya gozumun alismasi zaman alirmis...Sali gunu randevumuz var yine, bugun sizlayan disimin bana gore fazla olan dolgusunu nasi yontturucam dusunmekteyim...Dis agrisi kabir azabinin 7'de 1'i derler ya, eger oyleyse vay halimize...

2 comments:

SenaBera said...

Çok geçmiş olsun Arzucuğum, diş deyince hemen atladım, daha bugün dişçideydim, implantımın porseleni oynuyordu ve yapılırken çatladı, sonra da yükseklik kaldı, şu an hiç iyi hissetmiyorum.. Sayısız dolgum, kanallı dişim, köprüm var, bir de implantım.. İnşAllah senin dişin de kolayca istediğin gibi olur, çünkü ağızdaki rahatsızlık hissi gerçekten çok zor....

Unknown said...

Ozlemcim, canim benim cok gecmis olsun sanada:( Benimde alt cenemde implant yaptirmam gereken bosluklarim var. Dusunuyorum dusunuyorum nasi yaptiririm bilemiyorum, dis etine daha dogrusu kemige dogru vidasal seyleri dusundukce icim sIkIliyor...Bugun cok sukur sizlamalarim gecti gitti ama yarin dis dolgum yine bir duzeltmeden gecek yeni sizlamalar beni bekliyor gibi:(