Monday, May 30, 2011

Tavsiye)

Bugun iki sey tavsiye edecegim birisi su;
Malum evlendikden 15 gun sonra yurtdisina gelin gidince ceyiz icin alinan kucuk ev aletleri grubundan olan seyleri 15 gun kadar kullanip oylece birakmistim. Aradan 6 yil gecip kullanmaya basladigimda ise sirasiyla; tost makinesi, izgara ve uclu set halinde satin aldigim mikser-blendar-rondom bozulmustu...Her birseyde yenilenmesi gerekince, mikser kisminda uzun uzun dusundum. Kichen aid stand mikser almayi cok isterdim, ama Turkiye'deki fiyatlar pek ucuk olunca bir kac ay ertelenecek bir sey olmayip acilde alinmasi gerekince, en uygun fiyatli, hatta blendar aparatli bu urunu almak harika oldu..Kek, pogca yapmasi bir tarafa, sabahlari pancake cirpmak icin cocuklarin birbirlerini yemesini onleyebildigim icin pek cok mutluyum:))

Digeride Melda'nin son iki postundaki iki harika lezzet kremsantili kurabiye ve taze otlu enginar:)Bugun yaptim, bayilarak yedim))

2 comments:

Onur`un Annesi said...

bu ürünün markası nedir? ben de böyle bir alsam iyi olur. sen de güle güle kullan.

Unknown said...

Rahime, Tefal'den aldim, sagolasin:)