Tuesday, May 31, 2011

Saglikli disler, mutlu gulusler bu kadar zor olmamali!!!

Irili ufakli hepi topu 5 dolguluk bir tedavim var. Lakin ben 4 defadir doktordayim ve hala bitmedi. Bugun sorduk ne kadar daha gelicez Pazar son mudur diye, demezmi 3-4 defa daha gelirsiniz... Her defasinda ilaclar ilaclar ilaclar, agzimda tuhaf tuhaf maddelerin sebeb oldugu camasiryu rahikasinin agzima yayilmis hali ve tamam gecti derken tekrar doktorun dolguyu cikarmasi baska birini yapmasi , iki haftadir mahvetti beni! Gercekden imreniyorum kalitsal olarak saglikli dislere sahip olanlari, hic duzgun fircalamadan bembeyaz dislere sahip olan biri var mesela onu gordukce kotu hissediyorum kendimi...Babamdan miras olan bu sagliksiz dis yapisi ailede sadece bende var, ne sansliyim degil mi! yinede agzimda hic dis olmayabilirdi, turlu dis ve dis eti hastaliklarina ducar olabilirdim diye sukrediyorum...

3 comments:

nohut oda said...

gecmıs olsun normalde esaretlıyımdır ama su dıs konusu o koltuga oturmak bana cok zor gelıyor ertelıyorum hep bende..

Esra said...

aynen ben de senin gibiyim, ağzımda dolgusuz diş kalmadı nerdeyse :( bugun de impant için gidiyorum, tam bitiyor derken daha 2-3 kere gelmen gerek deyinde doktor deli oldum, çok zor bu diş işleri yaa..
Allah yardımcımız olsun :)

Unknown said...

Gulcan sorma bu ertelemeler yuzunden daha cok basimiz dertte dislerle..

Esra dolgulardan sonra benimde implant olmasi gereken uc koca dis boslugumun var...nasi olacak hic bir fikrim yok, hayirlisiyla su dolgulari bir atlatsam...Sanada gecmis olsun..